۰۸ دی ۱۳۹۸ - ۲۲:۵۱

از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی: ۷۰ میلیارد ریال اعتبار از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به بیمارستان های کهگیلویه وبویراحمد اختصاص یافت. . . . به گزارش پیوارنیوز، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی  استان گفت: از این مقدار ۵۰ میلیارد ریال برای خرید تجهیزات پزشکی بیمارستان‌های استان تخصیص یافت. پرویز یزدان […]

ارسال توسط :
پ
پ

از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی:

۷۰ میلیارد ریال اعتبار از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به بیمارستان های کهگیلویه وبویراحمد اختصاص یافت.

.

.

.

به گزارش پیوارنیوز، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی  استان گفت: از این مقدار ۵۰ میلیارد ریال برای خرید تجهیزات پزشکی بیمارستان‌های استان تخصیص یافت.

پرویز یزدان پناه با بیان انیکه ۲۰ میلیارد ریال دیگر نیز برای تجمیع اورژانس بیمارستان امام سجاد (ع) در نظر گرفته شده است افزود: بیمارستان‌های شهید جلیل و نرگسی گچساران هم به امکاناتی همچون یونیت‌های دندان پزشکی تجهیز می‌شوند. 
وی ادامه داد: سی تی اسکن بیمارستان شهید جلیل نیز تحویل دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد شده است که پس از بارگیری به این بیمارستان انتقال می‌یابد. 
به گفته سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان بیمارستان های ۳۰۰ تختخوابی، امام سجاد (ع)، شهید بهشتی، شهدای گمنام، سلمان و بیمارستان خصوصی زاگرس در مرکز استان بیمارستان شهید رجایی و بی بی حکیمه (س) در گچساران و بیمارستان امام خمینی (ره) در دهدشت و بیمارستان ۳۲ تختخوابی باشت به مردم خدمات بهداشتی و درمانی ارائه می‌کنند.
تعداد پزشکان فوق تخصص و متخصص فعال در شهرستان‌های مختلف استان به ترتیب در یاسوج ۱۱۷ نفر، در گچساران ۵۱ نفر، در دهدشت۴۳ نفر، در دنا۲ نفر و در باشت، بهمئی، چرام و لنده نیز هرکدام یک نفر است.

انتهای پیام/ط_الف

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.