آزمون کارشناسی رسمی دادگستری با رعایت پروتکل های بهداشتی در ۲۰ شهریورماه برگزار می شود
۱۵ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۱
نایب رئیس مرکز کارشناسان رسمی دادگستری کهگیلویه و بویراحمد؛ نایب رئیس مرکز کارشناسان رسمی دادگستری استان با اعلام این خبر گفت : این آزمون کارشناسی که قرار است 20 شهریور توسط سازمان سنجش برگزار شود مربوط به سال 1398 است که بدلیل بیماری کرونا به تعویق افتاده بود و این آزمون دیگر به تعویق نمی افتد.
ارسال توسط : منبع : پیوارنیوز
پ
پ

به گزارش پیوارنیوز، نایب رئیس مرکز کارشناسان رسمی دادگستری استان با اعلام این خبر گفت : این آزمون کارشناسی که قرار است ۲۰ شهریور توسط سازمان سنجش برگزار شود مربوط به سال ۱۳۹۸ است که بدلیل بیماری کرونا به تعویق افتاده بود و این آزمون دیگر به تعویق نمی افتد.

صالح دانشفر اظهار داشت :این آزمون به صورت سراسری در تمام مراکز استانها برگزار می گردد و در کل کشور ۶۶ هزار نفر در آزمون ثبت نام نموده اند و تعداد داوطلبین کل رشته ها در استان نیز ۸۱۹ نفر می باشد و از این تعداد ۱۴۵ نفر مورد پذیرش قرار می گیرند.

وی اظهار داشت : کارت ورود به جلسه روزهای دوشنبه وسه شنبه هفته جاری از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org منتشر خواهد شد و مکان برگزاری نیز در کارت ورود به جلسه اعلام می شود.

وی گفت : شرط اصلی ورود به جلسه آزمون همراه داشتن ماسک است و به داوطلبان نیز توصیه می شود ماسک ذخیره، دستکش والکل نیز به همراه داشته باشند.

وی اظهار داشت : مدت زمان این آزمون برای همه رشته ها ۱۱۰ دقیقه است و گروه فنی ومهندسی به ۴۵ تست اختصاصی و غیر فنی ومهندسی به ۵۵ تست پاسخ خواهند گفت و همه رشته ها در آزمون در ابتدا به ۱۰ سوال عمومی (حقوقی) پاسخ خواهند گفت و به همراه داشتن ماشین حساب، کتاب و جزوه برای هیچ یک از رشته ها در جلسه امتحان مجاز نیست.

معاون مرکز کارشناسان رسمی دادگستری استان اظهار داشت : برای قبولی در آزمون کارشناسی موفقیت در دو مرحله تستی و شفاهی شرط است و درصورت قبولی در مرحله تستی و دعوت به مصاحبه حقی برای کسی ایجاد نمی شود و پس از قبولی در مرحله دوم آزمون و مثبت بودن استعلامات و طی سایر مراحل پروانه کارآموزی کارشناسی صادر و مطابق آیین نامه اصلاحی دوره کارآموزی کارشناسی یکساله است.

دانشفر در پایان گفت :نتایج مرحله تستی این آزمون حدود ۲ ماه بعد از آزمون اعلام خواهد شد.

 

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.