۱۲ دی ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۷

مجید علیپور مدیرکل سابق امور عشایر کهگیلویه و بویراحمد در حکمی به سمت مشاور سرپرست حوزه ریاست و روابط عمومی سازمان امور عشایر ایران منصوب شد. . . .   به گزارش پیوارنیوز، کرمعلی قندالی رئیس سازمان امور عشایر ایران طی حکمی مجید علیپور مدیرکل سابق امور عشایر کهگیلویه و بویراحمد را به سمت مشاور […]

ارسال توسط :
پ
پ

مجید علیپور مدیرکل سابق امور عشایر کهگیلویه و بویراحمد در حکمی به سمت مشاور سرپرست حوزه ریاست و روابط عمومی سازمان امور عشایر ایران منصوب شد.

.

.

.

 

به گزارش پیوارنیوز، کرمعلی قندالی رئیس سازمان امور عشایر ایران طی حکمی مجید علیپور مدیرکل سابق امور عشایر کهگیلویه و بویراحمد را به سمت مشاور سرپرست حوزه ریاست و روابط عمومی امور عشایر منصوب کرد.

مجید علیپور بعد از ۷۴ ماه مدیریت در امور عشایر کهگیلویه و بویراحمد جای خود را به بهمن آزادی معاون توسعه و عمران این اداره کل داد.

پیوارنیوز، برای مجید علیپور و بهمن آزادی آرزوی سلامتی و توفیق روز افزون دارد.

مجید علیپور در روز تودیع خود گفت: در ۳ سال گذشته ۸۷ میلیارد تومان تسهیلات در راستای اجرای طرح زنجیره تولید گوشت قرمز به عشایر استان پرداخت شده که برای یک هزار و ۸۰۰ نفر شغل ایجاد کرده است.

وی خاطرنشان کرد: ۴۰۰ هزار راس به جمعیت دامی عشایر استان اضافه شده و در این مدت یک هزار و ۲۰۰ نفر را به زندگی عشایری آورده و در واقع در سامانه موجود ثبت نام کرده اند.

انتهای پیام/ط_الف

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.