برگزاری دوره مجازی «آشنایی با علوم و معارف دفاع مقدس» ویژه دستگاه‌های اجرایی در کهگیلویه و بویراحمد
۲۰ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۵
مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد خبر داد؛ سرهنگ «امیرعباس آسمند» از برگزاری دوره آموزشی «آشنایی با علوم و معارف دفاع مقدس» ویژه دستگاه‌های اجرایی کهگیلویه و بویراحمد خبر داد و گفت: این دوره آموزشی به صورت آنلاین برای همه کارکنان دولت برگزار می‌شود.
ارسال توسط : منبع : پیوارنیوز
پ
پ

به گزارش پیوارنیوز، سرهنگ «امیرعباس آسمند» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد امروز در جمع خبرنگاران از برگزاری دوره آموزشی «آشنایی با علوم و معارف دفاع مقدس» ویژه دستگاه‌های اجرایی این استان خبر داد و اظهار داشت: این دوره آموزشی به صورت آنلاین برای همه کارکنان دولت برگزار می‌شود.

وی افزود: این دوره آموزشی با همکاری مرکز آموزش و پژوهش‌های توسعه و آینده‌نگری سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی و جهاد دانشگاهی استان از تاریخ ۲۲شهریور تا ۳مهر۹۹ برگزار می‌شود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه این دوره از همه امتیازهای پیش‌بینی شده در چارچوب نظام آموزش کارمندان دولت برخوردار است، گفت: تاکنون بیش از ۴۰۰ هزار نفر از کارکنان دولت در سطح کشور این دوره آموزشی را گذرانده‌اند.

سرهنگ آسمند عنوان کرد: مرکز آموزش و پژوهش‌های توسعه و آینده‌نگری سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان بخشنامه شرکت در این دوره آموزشی را برای همه دستگاه‌های اجرایی در سطح استان ارسال و اطلاع‌رسانی لازم را انجام داده است.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.