۲۶شهریور روز اورژانس پیش بیمارستانی/نقش مهم اورژانس ۱۱۵ در نجات جان انسان ها
۲۶ شهریور ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۰
از آنجا که خدمات اورژانس بر هیچ کسی پوشیده نیست، امروزه هر فردی بدون هیچ گونه تخصصی هم که باشد، اهمیت، حساسیت و ارزش خدمات اورژانس را درک می کند.
ارسال توسط : منبع : پیوارنیوز
پ
پ

سید حسین رازیان مسئول  روابط عمومی معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی و مرکز بهداشت استان کهگیلویه بویراحمد به مناسبت روز اورژانس یادداشتی صادر کرد.

به گزارش پیوارنیوز،متن پیام حسین رازیان به شرح زیراست؛

اورژانس دارای مسئولیت ها و وظایف بسیار مهم و حساسی است، همچنین تکنسین های اورژانس پیش بیمارستانی نیز به عنوان جهادگران حوزه بهداشت و درمان، با داشتن احساس مسئولیت در تمامی موقعیت های این استان مخصوصا در فصل در زمستان پائیز با شرایط سخت آب هوایی در دورترین نقطه این استان از نجات مادران باردار تا سوانح و حوادث گوناگون، بدون توجه به مخاطرات آن حضور پیدا می کنند و تمامی تلاش و هدف خود را در راستای حفظ سلامت همنوعان انجام می دهند.
از آنجا که خدمات اورژانس بر هیچ کسی پوشیده نیست، امروزه هر فردی بدون هیچ گونه تخصصی هم که باشد، اهمیت، حساسیت و ارزش خدمات اورژانس را درک می کند.
۲۶ شهریور ماه فرصت مناسبی برای قدردانی از تلاشگران عرصه فوریتهای پزشکی که در تمامی ساعات شبانه روز و در هر شرایطی با صبر و بردباری آماده خدمت رسانی و نجات جان انسان ها هستند.
در پایان اینجانب اصالتا از طرف خود و نیابتا از طرف همه همکاران محترم معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی و مرکز بهداشت استان، شبکه های بهداشت هشت شهرستان استان، مدیران و خاصه جناب آقای دکتر محمد مهدی بانشی معاون بهداشتی دانشگاه علوم این روز ماندگار را خدمت همه پرسنل خدوم فوریتهای پزشکی و جناب آقای محسن جلیل رییس فوریتهای پزشکی و اورژانس پیش بیمارستانی تبریک عرض نموده ، و زحمات شما مصداق باقیات صالحات است.

سید حسین رازیان

مسوول روابط عمومی معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی و مرکز بهداشت استان کهگیلویه بویراحمد

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.