۱۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۴

مردم فهیم کهگیلویه وبویراحمد با حضور پرشور در خیابان مصلی شهر یاسوج در سوگ شهادت سردار دل‌ها بی‌قرار و اشک‌بار بر سر و سینه زدند. . . . به گزارش پیوارنیوز، امروز یاسوج مملو از مردم عاشقی بود که به خون خواهی سردار سلیمانی و همرزمان شهیدش به خیابان آمده بودند.  مردم همیشه در صحنه، ولایی […]

ارسال توسط :
پ
پ

مردم فهیم کهگیلویه وبویراحمد با حضور پرشور در خیابان مصلی شهر یاسوج در سوگ شهادت سردار دل‌ها بی‌قرار و اشک‌بار بر سر و سینه زدند.

.

.

.

موج بغض و خشم مردم کهگیلویه وبویراحمد در فراق سرداربه گزارش پیوارنیوز، امروز یاسوج مملو از مردم عاشقی بود که به خون خواهی سردار سلیمانی و همرزمان شهیدش به خیابان آمده بودند. 
مردم همیشه در صحنه، ولایی و مدافع ارزش های نظام از بزرگ و کوچک، پیر و جوان،کارمند و بازاری از هر طیف و گروه سیاسی با حضور خودجوش و بی نظیر امروز خود ، جنایت آمریکا در ترور ناجوانمردانه سردار قاسم سلیمانی را محکوم کردند.
شرکت کنندگان در این مراسم با سردادن شعارهای مرگ برآمریکا، مرگ بر اسرائیل، ای رهبر آزاده آماده ایم آماده و خونی که در رگ ما است هدیه به رهبر ما است ضمن اعلام انزجار و خشم خود از  استکبار جهانی آمادگی خود برای دفاع از ارزشها و آرمانهای نظام مقدس جمهوری اسلامی را اعلام کردند.

در این مراسم علاوه بر مرثیه خوانی،سینه زنی و ذکر مصیبت ، اشعاری در وصف شهید محور مقاومت و همرزمان شهیدش قرائت شد. 
انتقام سخت از جانیان جنایتکار و ایادی استکبار، مطالبه شرکت کنندگان در این مراسم و عموم مردم کهگیلویه وبویراحمد است.

انتهای پیام/ط_الف

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.