۲۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۳

  رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: با شهادت سردار سلیمانی فاتحه حضور آمریکا در منطقه خوانده شده است.       به گزارش پیوارنیوز ، با حضور نیروهای انقلابی و کاندیدای منتخب شهرستان‌های بویراحمد و دنا یادواره سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و همرزمان شهیدش در منطقه دارشاهی برگزار شد. در این مراسم […]

ارسال توسط :
پ
پ

 

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: با شهادت سردار سلیمانی فاتحه حضور آمریکا در منطقه خوانده شده است.

فاتحه حضور آمریکا در خاورمیانه با شهادت سردار سلیمانی خوانده شد/خون شهید تحول عظیمی ایجاد می‌کند

  •  
  •  
  •  

به گزارش پیوارنیوز ، با حضور نیروهای انقلابی و کاندیدای منتخب شهرستان‌های بویراحمد و دنا یادواره سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و همرزمان شهیدش در منطقه دارشاهی برگزار شد.

در این مراسم ستار هدایتخواه با تسلیت دهه فاطمیه و تبریک و تسلیت شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش  گفت: چه می‌شود که جوانی از یک روستای محروم در ۲۰۰ کیلومتری کرمان بلند می‌شود و  با عمل و تلاش و مجاهدت‌ سرنوشت منطقه را با دستان توانمند خود تغییر می‌دهد؟

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه با اشاره به مجاهدت‌های سردار سلیمانی در جنگ هشت ساله و مبارزه با داعش طی سال‌های اخیر افزود: حوادثی که در یک دهه اخیر شکل گرفت و تشکیل داعش با حمایت مستقیم آمریکا و دیگر کشورهای منطقه همه در راستای تسلط بر خاورمیانه به خصوص جمهوری اسلامی ایران بود اما این نقشه کور آنها با هدایت‌های مقام معظم رهبری و فرماندهی سردار شهید سلیمانی نقش بر آب شد.

وی عنوان کرد: چه می‌شود که این سردار رشید به دست شقی‌ترین آدم‌های روزگار به شهادت می‌رسد و شهادت او موجب تحول در تمام دنیا می‌شود دشمن بداند شهادت او بیش از دوران مبارزه او با داعش تاثیرگذار بوده و سرنوشت عالم و منطقه را دگرگون خواهد کرد.

هدایت‌خواه با اشاره به تشییع باشکوه و میلیونی این سردار رشید امت اسلام گفت: چه می‌شود که بزرگترین تشییع جنازه تاریخ بر پیکر او انجام می‌شود. مردم در بغداد، کربلا، کاظمین، نجف، اهواز، مشهد، تهران، قم و کرمان باشکوه شهدای حمله تروریستی فرودگاه بغداد را تشییع کردند و ده‌ها میلیون نفر هم دلشان با تشییع کنندگان بود.

وی با اشاره به تشییع نمادین در برخی کشورهای جهان و منطقه افزود: چرا و چگونه یک انسانی که نسب لری هم دارد از یک منطقه محروم می‌آید و چنین تحولی ایجاد می‌کند که اخلاص و ولایت‌مداری موجب شده تا امروز سلیمانی عزیز تسخیر کننده دل‌ها و قلب‌ها شود.

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب استان کهگیلویه و بویراحمد به بیان تفسیری از اخلاص در وجود این شهید والامقام پرداخت و یادآور شد: اخلاص شاید به ظاهر یک کلمه باشد اما دنیایی از معنا است. اخلاص یعنی تمام حرکات و سکنات و کارها و برنامه‌ها و زندگی کردن افراد برای خدا باشد و شهید سلیمانی هم اینگونه بود. ایشان هیچ‌گاه به دنبال نام و مقام و شهرت نبود و فقط و فقط برای خدا و رضای او قدم برداشت.

هدایت‌خواه عنوان کرد: در روزگاری که دنیای رسانه‌ای به سمت چهره شدن و سلبریتی بودن حرکت می‌کند سخت است برای خدا کار کرد اما سلیمانی در شب‌های تاریک و سخت مبارزه با دشمنان ایستاد و همه دیدند خداوند چقدر او را بزرگ و عزیز کرد.

هدایت‌خواه با اشاره به ویژگی ولایت‌مداری شهید سلیمانی گفت: ولایت‌مداری یعنی گوش به فرمان رهبری و این سردار بزرگ در زمان امام با لبیک به فرمان ولی زمان خود  در جنگ هشت ساله حاضر شد و بعد از ایشان هم گوش به فرمان مقام معظم رهبری بودند.

وی تصریح کرد: البته هر کسی هم نمی‌تواند ولایت‌مدار باشد چرا که باید ابتدا از ولایت نفس اماره خویش خارج شود تا بتواند به چنین درجه و مرتبه‌ای برسد جوانانی استعداد سلیمانی شدن را دارند که تنها راه رشید این بزرگ و استعداد قرار گرفتن در معرض آفتاب ولایت است.

هدایت‌خواه به رشادت‌های مجاهد بزرگ اسلام شهید ابومهدی المهندس هم اشاره کرد و افزود: اگر ابومهدیالمهندس به سلیمانی عراق تبدیل می‌شود دلیلش دلبستگی به امام و انقلاب بود که به این درجه رسید و شهید شد

وی تصریح کرد: ابومهدی در زمان جنگ هشت ساله در لشکر بدر با رژیم بعث جنگ و بعد از جنگ هم در عملیات مرصاد رو در روی منافقین ایستاد و با آنها مبارزه کرد.

هدایتخواه ادامه داد: این دو ویژگی بارز این شهید موجب شد به چنین جایگاه والایی برسد و آمریکایی‌هایی که پیش‌بینی می‌کردند تا سال ۲۰۲۵ بر منطقه خاورمیانه خصوصا ایران تسلط پیدا کنند و گفته بودند اگر به این هدف دست پیدا نکردند دیگر ابر قدرت نیستند حالا در سراشیبی قرار گرفتند و قبل از سال ۲۰۲۵ فاتحه این کشور با شهادت سردار سلیمانی خوانده شده است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: ترور سردار سلیمانی در خاک عراق نشان دهنده ضعف آمریکای تروریست است و روزی خواهید دید که این خون چه تحولی عظیمی ایجاد خواهد کرد.

انتهای پیام/ط_الف

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.