اهدای ۷۳۵ بسته نوشته افزار به ایتام کمیته امداد کهگیلویه وبویراحمد
۳۱ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۳
به همت مؤسسه خیریه عترت بوتراب ۷۳۵ بسته نوشت‌افزار به ایتام تحت حمایت این نهاد اهدای شد.
ارسال توسط : منبع : پیوارنیوز
پ
پ

به گزارش پیوارنیوز؛ مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه وبویراحمد در مراسم نمادین اهدای نوشت‌افزار از طرف مؤسسه خیریه عترت بویراحمد به ایتام تحت حمایت این نهاد گفت: کمیته امداد هر ساله در آستانه بازگشایی مدارس موضوع جشن عاطفه ها و کمک به دانش آموزان تحت حمایت را در برنامه کاری خود دارد.
قباد مبشری به همراهی و مشارکت مؤسسه های خیریه و خیران نیکوکار با کمیته امداد در زمینه کمک به نیازمندان اشاره کرد و افزود: مؤسسه خیریه عترت بوتراب یکی از خیریه هایی است که ۱۳۰۰ نفر از ایتام زیر پوشش کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد را حمایت می کند و ماهیانه کمک های خوبی به این افراد ارائه می دهد.
وی ادامه داد: موسسه خیریه عترت بوتراب علاوه بر خدمات گوناگونی که به خانواده‌های نیازمند ارائه می‌دهد ماهیانه به هر یک از این ایتام ۵۰ هزار تومان وجه نقد نیز پرداخت می‌کند.
وی بیان کرد: در آستانه ماه بازگشایی مدارس مؤسسه خیریه عترت بوتراب ۷۳۵ بسته نوشت‌افزار شامل کیف و دفتر و ملزومات دانش آموزی به ایتام نیازمند کمیته امداد استان اهداکرد.
مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد ضمن قدردانی از همکاری مؤسسه عترت بوتراب در زمینه کمک به نیازمندان و به خصوص ایتام تحت حمایت،گفت:  اهدای ۳۰ هزار ماسک و مواد شوینده و ضدعفونی کننده برای دانش آموزان و مدارس در ایام بیماری کرونا را از دیگر لوازم اهدایی مؤسسه عترت بوتراب است.
مبشری هزینه نوشت‌افزار و مواد بهداشتی اهدایی مؤسسه عترت بوتراب به ایتام تحت حمایت را بیش از ۶۰۰ میلیون تومان عنوان کرد.
وی درخصوص برگزاری جشن عاطفه‌ها در سال جاری گفت: جشن عاطفه های امسال با شعار ایران همدل- شور عاطفه ها با توجه به محدودیت‌های کرونایی متفاوت تر از هر سال و بیشتر به صورت مجازی برگزار می شود.
مبشری تامین ملزومات مورد نیاز برای آغاز سال تحصیلی دانش‌آموزان محروم را مهم‌ترین هدف برگزاری جشن عاطفه‌ها اعلام کرد و افزود: در جشن عاطفه‌های امسال تأکید بر جمع آوری کمک‌های نقدی مردم خیر و نیکوکار برای خرید گوشی تلفن همراه و تبلت برای دانش آموزان نیازمند با توجه به آموزش مجازی است.
مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به آمادگی دفاتر این نهاد و مراکز نیکوکاری برای جمع آوری کمک‌های مردمی با رعایت دستورالعملهای بهداشتی گفت: شماره‌گیری کد #۱۴* همچنین #۰۷۴*۸۸۷۷* ، شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۵۰۳۸۹۴۱ و شماره‌حساب ۰۱۱۱۵۸۵۳۴۹۰۰۴ از مهم‌ترین درگاه‌های مشارکتی مردم خیر و نیکوکار برای کمک به دانش‌آموزان نیازمند در شور عاطفه‌های امسال است.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.