از خانواده امدادگر شهید کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد تقدیر شد
۰۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۲
به مناسبت هفته دفاع مقدس؛ مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: به مناسبت هفته دفاع مقدس از خانواده امدادگر شهید استان، سید قادر خیراندیش تقدیر شد.
ارسال توسط : منبع : پیوارنیوز
پ
پ

به گزارش پیوارنیوز؛ مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد با همراهی فرماندار شهرستان کهگیلویه با خانواده امدادگر شهید سیدقادر خیراندیش دیدار کرد.

قباد مبشری،مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد در حاشیه این دیدار، گفت: دیدار با خانواده شهدا، آزادگان و جانبازان جنگ تحمیلی از مهم‌ترین برنامه‌های این نهاد در هفته دفاع مقدس است.

وی تصریح کرد: هفته دفاع مقدس یادآور صبر‌، استقامت و دفاع قهرمانانه ملت سلحشور و مسلمان ایران در برابر استکبار جهانی است که پیروزی درخشان و غرور‌آفرین رزمندگان ایران اسلامی را در برابر دشمنان قسم‌خورده رقم زد.

علیرضا اتابک فرماندار کهگیلویه در این دیدار گفت: ما هر چه داریم از برکت خون شهداست و باید برای پاسداشت خون شهدا تلاش کنیم.

وی ضمن تقدیر از امدادگران کمیته امداد در خصوص خدمت‌رسانی به نیازمندان جامعه، افزود: خواسته شهدا از مردم و مسئولان پیروی از نظام جمهوری اسلامی، تبعیت از ولایت مطلقه فقیه و خدمت صادقانه به مردم است.

شایسته ذکر است در این دیدار از خانواده امدادگر شهید سیدقادر خیراندیش با اهداء لوح سپاس تقدیر شد.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.