از وعده تاعمل/وضعیت نامناسب خیابان وکوچه های محله شرف آباد یاسوج/نارضایتی اهالی خیابان کشاورز۱۲ ازعدم ارائه خدمات شهری مناسب عکس +فیلم
۰۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۳
شرف آباد که به قول شهردار محترم شرف شهر یاسوج است از آسفالتی که هر بار شهردارهای مختلف قول وعده داده اند تا جدول کشی و معابر و نظافت خیابان ها و... بی بهره است.
ارسال توسط : نویسنده : طاهره السادات احمدی مهریان منبع : پیوارنیوز
پ
پ

به گزارش پیوارنیوز؛ در بهترین نقطه این شهر هم می‌توان غبار محرومیت را به خوبی مشاهده و البته کم‌کاری‌ها را به درستی لمس کرد. شهر یاسوج از شمال تا جنوب آن محلاتی وجود دارد که هر کدام مشکلات خاص خود را دارند . در یکی از برنامه‌های خود به منطقه شرف‌آباد رفتیم تا از نزدیک مشکلات مردم این منطقه رابررسی کنیم.

ورودی شرف‌آباد۲۰۰ متری ایران‌خودرو که می‌رسیم آن چه که بیش از همه به چشم می‌آید کوچه‌های خاکی و گرد و خاک است که با عبور هر خودرو فضای شرف‌آباد آکنده از گرد و خاک می‌شود. مردم و به خصوص زنان خانه‌دار وفرزندانشان از این وضعیت می‌نالند که خانه و زندگی برایشان نمانده است، درجلوی خانه‌های مردم جوی آبی روان است که خدا می‌داند چه امراض و بیماری‌ها که همراه با این آب به خانه آن ها نمی‌رود و بچه‌هایی که به دلیل نبود جاده مناسب تنها دل خوشی آن‌ها همین باشد که روزانه طول و عرض جوی را بپیمایند.

نارضایتی ساکنین شرف آباد، خیابان کشاورز۱۲ ازجمله وضعیت آسفالت موجود و نبود جدول مناسب برای این منطقه که حتی کوچه های زیادی از لجن زار و بوی تعفن که باعث بیماری می شود.

در یکی از مناطق شهر یاسوج واقع در شرف آباد، اهالی خیابان ها کشاورز۱۲ در خصوص وضعیت نامناسب خیابان های محل زندگیشان نارضایتی هایی از مسئولین ذیربط داشتند.

پرویز زابلی یکی از ساکنین این منطقه به خبرنگار پیوارنیوز گفت: تقریبا ۹است که مسئولین وعده داده اندو شرف آباد دیگر متروکه شده است و وضعیت خیابان این گونه است که می بینید.

این خیابان که این گونه رها شده است خیابان مناسب و جدول کشی مناسبی ندارد مسئولین اگر دلشان به حال ما می سوزد فکری به حال این خیابان کنند.

این فرد با نارضایتی از مسئولین بیان کرد: زمانی که مسئولین موقع رأی گیری و انتخابات می شود به ما التماس میکنند که به آنها رای دهیم تا مشکلات ما اعم از خیابان و جدول و… را حل کنند چه آنهایی که وابسته به خودمان است و چه آنهایی که غریبه است، ولی همین که انتخابات تمام شد، دیگر ما را فراموش و پشت سرشان را هم نگاه نمی کنند و هیچ کاری هم انجام نمی دهند.

شرف آباد زمانی شرف آباد بود اما اکنون سال هاست به حال خود رهاشده است ،وضعیت خیابان و جدول های ما اینگونه است که مشاهده میکنید که اصلا وضعیتی ندارند.چرا که سال هاست چند دوره شورای شهر و چند شهردار آمدند و زدند و خوردند و بردند و مشکلات شرف آباد همان به جای ماند.

می توان گفت شرف آباد سال هاست که نقطه ای امن و ارزان برای سکونت مهاجرین واقع شده و هر روز رو به گسترش است و در آینده یکی از شلوغ ترین نقاط شهر خواهد شد. اما بدلیل عدم همکاری و پیش بینی شهرداری برای آینده این منطقه، مشکلات و در آینده نزدیک اتفاقات بسیار بدی را برای مردم این منطقه رقم خواهد خورد.

از عدم همکاری شهرداری سخن می گویم چرا که همیشه شهرداری انتظار همکاری مردم با این نهاد را دارد اما هیچگاه به وظایف و تعهدات خود نسبت به همکاری با مردم حتی فکر هم نکرده است.

در طول ۳۰سال اخیر هیچگونه خدماتی از طرف شهرداری برای شرف اباد انجام نگرفته است. و خیابان ها و کوچه های آن بی سر و سامان رها شده و همانند خیابان های موشک خورده آبادان و خرمشهر زمان جنگ می باشد. گله ای هم نیست شرف آباد بنا به دلایل سیاسی از خدمات رسانی شهرداری جای مانده است و هر بار به بهانه های مختلف شهرسازی و عدم رعایت حریم ها از خدمات محروم مانده است.اما در اکثر نقاط شهر مشاهده می شود که به شکل موجود و خیابان ها، معابر و کوچه ها از همه خدمات بهره مند هستند.

شرف آباد به حال خود رها شده و فعلا صاحب ندارد. از طریق همین رسانه اعلام می گردد در صورتی سریعا به مشکلات اهالی شرف آباد رسیدگی نگردد شاید در آینده نزدیک با تصمیم اهالی، دیگرحتی شهرداری حق جلوگیری مردم در ساخت و سازها را هم نداشته باشد.لذا شهرداری برای رفع معضلات این منطقه هر چه سریعتر اقدامات لازم را انجام دهد.

انتهای پیام/ط-الف

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.