کادر درمان در بحران کرونا خوش درخشیدند/خوشحالی مابهبودی حال بیماران است
۰۵ مهر ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۱
دکتر یزدانپناه رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در نشست با مسئولین بیمارستان های کهگیلویه و بویراحمد؛ در دانشگاه علوم پزشکی یاسوج مسئول سلامت کل جامعه هستیم نه فقط بخشی از آن‌ که درگیر کرونا می‌ شود.
ارسال توسط : منبع : پیوارنیوز
پ
پ

به گزارش پیوارنیوز؛ دکترپرویز یزدانپناه رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در نشست با مسئولین بیمارستان های استان گفت: در دانشگاه علوم پزشکی یاسوج مسئول سلامت کل جامعه هستیم نه فقط بخشی از آن‌ که درگیر کرونا می‌ شود.

دکترپرویز یزدانپناه در ساده‌ ترین حالت به تمامی پرسنلی که در این بیمارستان ها در تلاش‌ هستنداز نگهبان، خدمات، حراست، کمک بهیار، پرستار، پزشک تا استادان و تیم های مدیریتی خداقوت گفت.

وی افزود: بحران کرونا برای همه ما در سطوح مختلف اجتماع حتی در روابط شخصی و خانوادگی‌ بسیار آموزنده ودرس زندگی و مدیریت است.

یزدانپناه گفت:علاوه بر حوادثی که برای ما و مردم اتفاق افتاد شوک بزرگی بود که در این کره خاکی رخ داده و همه کشورها درگیر این بیماری واگیردار و منحوس هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج با تأکید بر جایگاه مهم جامعه سلامت گفت: من به تیم درمان معتقدم همه ما از پزشک، پرستار، کمک بهیار، خدمات، نگهبان، حراست، منشی و… یک تیم هستیم و مهم‌ ترین اصول تیم درمان پایبندی به عهدی است که در آغاز خدمت با خدای خود بسته ایم که جز درمان و ارائه خدمات با کیفیت به بیماران و ذینفعان جامعه به هیچ چیز دیگر نیندیشیم.

 

دکتر یزدان پناه در ادامه گفت: تمام خوشحالی هر یک از ما و تیم درمان بهبودی حال بیماران است.

وی روحیه خوب پرسنل را جز داشته‌های اصلی سلامت دانست و افزود: باوجوداینکه در فصل پاییز هستیم و احتمال زیاد شدن آمار بیماران کرونایی بسیار زیاداست باید از لحاظ پشتیبانی و کمک به پرسنل پرتلاش و سخت کوش دانشگاه در بیمارستان شهید جلیل یاسوج از سایر بیمارستانهای استان تعدادی پرستار با مدیریت مسئولین بیمارستانها انتقال داده شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در پایان گفت : باتجربه‌ای که در طول این چند وقت بدست آمده پرسنل پرتلاش مدیران توانمند و تیم پشتیبانی دانشگاه علوم پزشکی استان توانستند در این بحران نیز خوش بدرخشند.

وی گفت. البته نقاط ضعفی هم وجود داشت که برطرف کردیم و خداروشکر همه پای کار هستند و در این مدت با دانشگاه علوم پزشکی همکاری داشتند.

در پایان جلسه حاضرین در این جلسه دیدگاههای مختلف و اصولی در مورد بایدها و نبایدها ارائه دادند.

 

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.