۲۵ دی ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۴

هلال احمر آماده دریافت کمک های نقدی و غیرنقدی بشردوستانه مردم کهگیلویه و بویراحمد، برای سیل زدگان جنوب و جنوب شرق کشور است.   . . به گزارش پیوارنیوز، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان با اشاره به پیام رهبری در خصوص کمک به سیل زدگان گفت: جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد برای جمع آوری کمک […]

ارسال توسط :
پ
پ

هلال احمر آماده دریافت کمک های نقدی و غیرنقدی بشردوستانه مردم کهگیلویه و بویراحمد، برای سیل زدگان جنوب و جنوب شرق کشور است.

 

.

.

به گزارش پیوارنیوز، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان با اشاره به پیام رهبری در خصوص کمک به سیل زدگان گفت: جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد برای جمع آوری کمک به سیل زدگان سیستان و بلوچستان و برخی از نقاط جنوب و جنوب شرقی کشور فراخوان عمومی صادر کرد.

 جهانبین افزود: مردم می‌توانند وجوه نقدی خود را به شماره حساب ۹۹۹۹۹ به نام جمعیت هلال احمر نزد شعب بانک‌ها و یا از طریق کد دستوری *۱۱۲# واریز کنند و فیش واریزی خود را در اختیار جمعیت هلال احمر استان قرار دهند.
وی در خصوص کمک‌های غیر نقدی هم گفت: مردم کمک‌های غیرنقدی خود از قبل پتو، موکت، زیرانداز، مواد غذایی و بهداشتی را به شعب جمعیت هلال احمر تحویل دهند.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اضافه کرد: هم اکنون پایگاهی توسط اصحاب رسانه و هنرمندان استان با همکاری جمعیت هلال احمر در میدان شهدای یاسوج برای جمع آوری کمک‌های نقدی و غیر نقدی برپا شده است‌.

انتهای پیام/ط_الف

 

 

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.