۲۶ دی ۱۳۹۸ - ۸:۰۴

همایش رویش سلیمانی ها با حضور ستار هدایتخواه دبیرجبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان کهگیلویه وبویراحمد و حاج نادر منتظریان برگزار شد. . . .  ستار هدایتخواه در همایش جوانان حامی حاج نادر منتظریان تحت عنوان رویش سلیمانی ها گفت: در این جلسه اکثریت جوانان هستند جوانان نقش مهمی باید در چله دوم انقلاب ایفا کنند […]

ارسال توسط :
پ
پ

همایش رویش سلیمانی ها با حضور ستار هدایتخواه دبیرجبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان کهگیلویه وبویراحمد و حاج نادر منتظریان برگزار شد.
.
.
.
 ستار هدایتخواه در همایش جوانان حامی حاج نادر منتظریان تحت عنوان رویش سلیمانی ها گفت:

در این جلسه اکثریت جوانان هستند جوانان نقش مهمی باید در چله دوم انقلاب ایفا کنند .چله دوم نقشه راهی دارد که بیانیه گام دوم است بیش از چهل بار رهبر در این بیانیه جوانان را خطاب قرار دادند یعنی در گام دوم انقلاب جوانان باید نقش آفرین باشند و سه اقدام را باید مورد توجه قرار دهیم که خودسازی، جامعه پروری و تمدن سازی است این ترتیب هم یک ترتیب منطقی است خودسازی زیربنای همه حرکت هاست نقش اصلی را انسان ها ایفا میکنند و تا زمانی خودشان را نسازند و از رذالت ها نجات ندهند نمی توانند در تحولات مهم تاثیرگذار باشند.

هدایتخواه گفت: خون سلیمانی سوخت و انرژی را برای تحقق گام دوم انقلاب فراهم کرده است برای تسریع در این گام باید خون انسان بزرگی پای آن ریخته می شد و خون شهید سلیمانی آن را تزریق کرد شهید سلیمانی اگر به این جایگاه رسید و شهادتش اینگونه بود، دلیلش خودسازی بود.

وی افزود: جوانی که خودش را نساخته باشد نمی تواند موفق باشد اصل خود سازی زیر پا گذاشتن خودخواهی است. هرکس به فکر راحتی و منفعت و لذت خودش است این خود خواه است و ریشه همه رذایل اخلاقی از خودخواهی است ام الفساد درونی انسان ها خودخواهی است که گاهی جنبه فردی، گاهی گروهی، وگاهی قبیله ای و باندی دارد.

هدایتخواه در ادامه گفت: وقتی ملاک حق نشد مانع رشد انسان است جوانان خودخواهی را ریشه کن کنند، تا چهل سالگی وقت هست خودخواهی را از خود دور کنیم ، خار زشت خودخواهی را از وجود خود بکنید، روز به روز این خار قوی تر می شود باید با خودخواهی مبارزه کنیم.

وی افزود: نگاه، حرف زدن و موضع گیری ما نباید خودخواهانه باشد، متاسفانه منطق امروز منطق خودخواهی است اگر کسی خودخواه نباشد گویا مریض است، الان منطق آمریکا برای این همه ظلم و جنایت منافع است و می گویند منفعت بین المللی است، ما در  نظام پرچم مبارزه با خودخواهی را بر افراشته ایم آنهایی که می گویند نه غزه نه لبنان مبنایشان خودخواهی است ما به عدالت می اندیشیم ما به مبارزه با فساد می اندیشیم.

 وی ادامه داد: با سازو کار منطقی به آقای منتظریان رسیدیم
هدایتخواه تاکید کرد: بر اساس معیارهای مشخص شده اصلح منتظریان است وظیفه داریم حمایت کنیم یکی از راه های مقابله با خودخواهی، خودسازی تشکیلاتی است تشکیلاتی که بر مدار حق حرکت کند امروز روز عمل است روز برنامه ریزی است.
 
وی در ادامه گفت: آقایانی که اخیرا تایید شده اند  به شیوه وسیعی از بستگان خودش گروهی در  کشور تشکیل داده در گلوگاه های مهم نفوذ کرده اند و غارت می کنند.

وی ادامه داد: یکی از ملاک ها که تشخیص دهیم کدام جریان به دنبال عدالت است نوع ادعا و شعارهاست، آنهایی که روی شهوت جوانان شعار می دهند آنها خودخواه هستند آنهایی که به سنت خداخواهی و  رشد و کمال دعوت می کنند آنها مبنا باشد.
 
در ادامه این نشست نادر منتظریان کاندیدای جبهه انقلاب در بویراحمد و دنا گفت: همه داریم با مشکلات دست و پنجه نرم می کنیم شرایط به گونه ای است که نیازمند تحول اساسی هستیم.
اگر قرار است تحولی ایجاد شود باید از انتخابات فراهم شود تا بتوانیم آسیب هایی که ایجاد شده است را با انتخاب صحیح بر طرف کنیم، اگر قرار است در نظام در حل مشکلات مردم تحولی ایجاد شود و دغدغه مردم و رهبر کم شود باید از نقطه انتخاب شروع کنیم.

وی افزود: به عنوان جریان انقلابی ذائقه مردم به سمت و سوی ما حرکت میکند نگاه مردم به سمت این جریان است مردم انتظار دارند و امروز موظف هستیم اهداف و برنامه هایمان را تشریح کنیم، شرایطی را فراهم کنیم که شرایط مردم به سطح قابل قبول برسد و مشکلات حل شود تکلیف ما این است هم حضور پیدا کنیم و هم خودمان را معرفی کنیم.

منتظریان گفت: می دانیم ظرفیت هر کاندیدا چقدر است ما از ظرفیت خوب و بالایی برخورد هستیم، ذائقه مردم به سمت این جریان است مجلس آینده به این سمت است، اقبال عمومی به سمت این جریان خوب است، نتیجه در این حوزه رقم می خورد به شرط اینکه همه ما قدم بگذاریم اگر به خوبی عمل کنیم شرایط به خوبی رقم می خورد.

وی ادامه داد: مطالبات جوانان ما به حق است، خیانتی که امروز شده است ناامیدی را به جوانان داده است چشم امید رهبر به جوانان است اگر جریان ما موفق شد با حضور جوانان در فاصله کوتاهی موفقیت هایی بزرگ خواهیم داشت، پرورش نسل جوان از موفقیت های هدایت خواه است.

منتظریان تاکید کرد: تلاش می کنیم سیستم اداری از حالت معیوبی که دارد پاک شود و شکافی که بین سیستم اداری و مردم است به حداقل برسانیم.

وی ادامه داد: از دیگر برنامه های ما مبارزه با فساد، بی عدالتی و تبعیض است یک شکاف عمیق ایجاد شده است اصلاح آن بار سنگینی دارد، استارت آن با ورود آیت الله رئیسی  زده شده است و با مجلس انقلابی سریع تر می شود، برنامه ها و راهکارهای مختلفی برای معیشت مردم داریم.

انتهای پیام/ط_الف

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.