۲۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۸

به گزارش پیوارنیوز، کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در لوداب با اهالی روستای آباده از ایل بادلانی و منطقه سقاوه وبی بی خاتونین گفتگو کرد. . . .   در این دیدار پیروزه به نمایندگی از اهالی روستا با بیان اینکه همواره در راستای منویات رهبری و اهداف نیروهای انقلابی گام برداشته و با وجود […]

ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش پیوارنیوز، کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در لوداب با اهالی روستای آباده از ایل بادلانی و منطقه سقاوه وبی بی خاتونین گفتگو کرد.

.

.

.
 

در این دیدار پیروزه به نمایندگی از اهالی روستا با بیان اینکه همواره در راستای منویات رهبری و اهداف نیروهای انقلابی گام برداشته و با وجود عمق محرومیت های موجود این روستا همچنان پرچمدار حمایت از نیروهای انقلاب می باشیم.

پیروزه با اشاره به شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی گفت: شهادت سردار اتحاد در جمهوری اسلامی ایران را صد چندان کرد.

وی ابراز داشت شهید سلیمانی به مراتب خطرناکتر از سردار سلیمانی برای امریکا بوده و امروز بعد از چند روز از شهادت این انسان بزرگ بساط امریکایی ها در عراق در حال برچیده شدن است.

پیروزه اظهار کرد: مردم به بی معنی و پوچ بودن مذاکره با امریکا پی برده اند و با ولایت مداری بیش از پیش بدنبال سرافرازی جمهوری اسلامی ایران هستند.

پیروزه با بیان اینکه روستای آباده پایگاه اصولگرایی بویراحمد سفلی است تاکید کرد:  خروجی نیروهای انقلابی شهرستان بویراحمد و دنا  برای اهالی اولویت انتخابات است.

حاج نادر منتظریان در این دیدار با تسلیت و تبریک شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی گفت : این انتخابات مشت محکمی بر دهن دشمن است و به طور حتم متمایز از سایر انتخابات است.

وی گفت : وضعیت موجود کشور و فتنه انگیزی دشمنان ضرورت حضور مردم را پای صندوق صد چندان است.

منتظریان با بیان اینکه حضورم در انتخابات تکلیف بوده و مردم باید بدنبال مجلسی در تراز انقلاب باشد گفت : رای لوداب همان رای مرکز کشور است و تیری محکم بر قلب دشمن است.

کاندیدای جبهه انقلاب شهرستان های بویراحمد و دنا گفت: انتخاب آزادانه و انتخاب کاندید اصلح باید با روشنگری انجام شود و مردم به برنامه ها رای دهند ، چرا که شایسته سالاری توسعه را بدنبال دارد.

وی گفت مردم بخصوص مردم محروم همیشه در صحنه و صفوف انتخابات بوده اند و امروز نیز باید با روشنگری و معرفی کاندیدای اصلح بدنبال تشکیل مجلس تراز انقلاب باشند .

گفتنی است این کاندیدای مجلس شورای اسلامی شهرستان بویراحمد و دنا در روستای امامزاده بی بی خاتونین  و عزیزی مورد استقبال پور شور مردم قرار گرفت.

انتهای پیام/ط_الف

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.