۳۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۰

رئیس سازمان جهادکشاورزی کهگیلویه وبویراحمد با ارسال پیامی انتصاب نماینده جدید ولی فقیه در استان و امام جمعه جدیدیاسوج راتبریک گفت.  . . . به گزارش پیوارنیوز، رئیس سازمان جهادکشاورزی استان انتصاب حجت الاسلام سیدنصیرحسینی نماینده جدید ولی فقیه در استان و امام جمعه شهریاسوج را تبریک گفت. دراین پیام آمده است؛ بسم الله الرحمن […]

ارسال توسط :
پ
پ

رئیس سازمان جهادکشاورزی کهگیلویه وبویراحمد با ارسال پیامی انتصاب نماینده جدید ولی فقیه در استان و امام جمعه جدیدیاسوج راتبریک گفت. 

.

.

.

به گزارش پیوارنیوز، رئیس سازمان جهادکشاورزی استان انتصاب حجت الاسلام سیدنصیرحسینی نماینده جدید ولی فقیه در استان و امام جمعه شهریاسوج را تبریک گفت.

دراین پیام آمده است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

حضرت حجت الاسلام و المسلمین جناب آقای حاج سید نصیر حسینی دامت توفیقاته

با سلام تحیّات؛
انتصاب شایسته حضرتعالی به عنوان نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد  و امام جمعه شهر یاسوج از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی) که بیانگر تعهد، علم، تقوا و روحیه مردمی و خدمتگزاری حضرتعالی در صحنه های مختلف خدمت صادقانه به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است، صمیمانه تبریک عرض می نمایم.

بی تردید حسن اعتماد معظم له به حضور حضرتعالی در کهگیلویه و بویراحمد ، آن خطّه‌ی مهم و حسّاس که از ظرفیت انسانی و اقتصادی و جغرافیایی برجسته‌ای برخوردار است، گامی ارزشمند برای رسیدن به اهداف عالیه نظام خواهد بود.
با آرزوی توفیقات روزافزون، سربلندی جنابعالی را در سایه توجهات حضرت ولی عصر (عج) و در پرتو رهنمودهای مقام معظم رهبری (مدظله العالی) برای پیشبرد و تمشیت امور دینی، فرهنگی، اجتماعی و سیاسی آن دیار اسلامی از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم.

انتهای پیام/ط_الف

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.