۳۰ دی ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۲

یادداشت/ طاهره السادات احمدی مهریان به گزارش پیوارنیوز، تنها یک ماه به موعد انتخابات مجلس یازدهم باقی مانده و هر کدام از نامزدهای انتخابات در شهرستان های بویراحمد و دنا پر فشارتر از گذشته خودرابرای موفقیت در این ماراتن بزرگ سیاسی آماده می کنند. انتخابات در بویراحمدو دنا پیچیده تر از هر دوره ای شده […]

ارسال توسط :
پ
پ

یادداشت/ طاهره السادات احمدی مهریان

به گزارش پیوارنیوز، تنها یک ماه به موعد انتخابات مجلس یازدهم باقی مانده و هر کدام از نامزدهای انتخابات در شهرستان های بویراحمد و دنا پر فشارتر از گذشته خودرابرای موفقیت در این ماراتن بزرگ سیاسی آماده می کنند.

انتخابات در بویراحمدو دنا پیچیده تر از هر دوره ای شده است. کسی نمی داند سید باقر به سمت کدام گزینه می رود و یا اینکه آیا هدایتخواه و یارانش در معرفی منتظریان درست تصمیم گرفته‌ اند و یا که گرفتار احساس شده اند.
هنوز معلوم نیست که روشنفکر در خفا و با چراغ خاموش چه میزان از آرای هدایتخواه و اصولگرایان را جلب و جذب کرده است.

اما هر چه هست اگر اصولگرایان بویراحمد و دنا دست در دست هم می گذاشتند امروز کار آن ها به اما و اگر نمی کشید.

اصولگرایان در بدبینانه ترین حالت اگر یک کاسه و یک پارچه می شدند بیش از ۸۰ هزار رای کسب می کردند اما با این اوضاع و احوال نباید سرنوشت روشنی برای این جریان متصور شد هر چند که جریان مقابل اصولگرایی هم اوضاع و احوال مشخصی ندارد و از نماینده کنونی گرفته تا بهرامی هنوز سرنوشت خود را به درستی نمی دانند.قدر مسلم اینکه اگر اصولگرایان دست از منیت و خودخواهی برمی‌داشتند و نیروهای ارزشی بویراحمد سفلی و علیا یکپارچه می شدند کار در اسفندماه به مراتب آسان تر از وضعیت کنونی می شد.

انتهای پیام/ط_الف

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.