۰۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۸

شرکت گاز کهگیلویه و بویر احمد از عموم مردم درخواست کرد با توجه به سرمای هوا و احتمال افت فشار ، در مصرف گاز صرفه جویی کنند. . . . ۲به گزارش پیوارنیوز، مدیر بهره برداری شرکت گاز استان اعلام کرد: با توجه به گزارش هواشناسی مبنی بر سرمای هوا از امروز تا چند روز […]

ارسال توسط :
پ
پ

شرکت گاز کهگیلویه و بویر احمد از عموم مردم درخواست کرد با توجه به سرمای هوا و احتمال افت فشار ، در مصرف گاز صرفه جویی کنند.

.

.

.

۲به گزارش پیوارنیوز، مدیر بهره برداری شرکت گاز استان اعلام کرد: با توجه به گزارش هواشناسی مبنی بر سرمای هوا از امروز تا چند روز آینده و پایداری هوای سرد، افزایش قابل توجه مصرف گاز و احتمال افت فشار در مناطق سردسیر کشور که لزوما نیاز بیشتری به مصرف گاز دارند تقاضا داریم در مصرف گاز صرفه جویی کنند.

مجید روح الهی افزود: با توجه به دستور و تاكيد استاندار و مديريت بحران استان  ، همه كاركنان ستادی و عملیاتی اعم از نيروهای گازبان، تعميرات، امداد، كنتورخوان ها، روسای تعميرات، امداد، ايستگاه ها، انشعابات، ابزاردقيق، روسای نواحی و فرعی، كاركنان ستادی، وصول مطالبات و حمل و نقل در حال آماده باش هستند.

وی گفت: واكنش سریع و به موقع در شرايط اضطراری یکی از وظایف مهم همکاران در رفع موانع احتمالی و کاهش غیر منتظره فشار گاز خواهد بود.

 

انتهای پیام/ط_الف

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.