۰۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۰:۵۹

پیوارنیوز/طاهره السادات احمدی مهریان تاانتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی تنها یک ماه دیگر باقی مانده است و همه کاندیداهای استان کهگیلویه و بویراحمد در تکاپو هستند تا با جلب نظر مردم خود را برای رسیدن به صندلی سبز بهارستان آماده کنند. در هر سه حوزه انتخابیه استان رقابت های نفسگیری را شاهد خواهیم بود […]

ارسال توسط :
پ
پ

پیوارنیوز/طاهره السادات احمدی مهریان

تاانتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی تنها یک ماه دیگر باقی مانده است و همه کاندیداهای استان کهگیلویه و بویراحمد در تکاپو هستند تا با جلب نظر مردم خود را برای رسیدن به صندلی سبز بهارستان آماده کنند.

در هر سه حوزه انتخابیه استان رقابت های نفسگیری را شاهد خواهیم بود اما در حوزه بویراحمد و دنا امسال پیچیدگی خاص خود را شاهد هستیم.

با نیامدن دکتر ستار هدایتخواه در کارزار انتخاباتی معادلات خیلی پیچیده تر از دوره قبل شده است و اکنون انتخابات در این حوزه انتخابیه 4 ضلع دارد و باید دید که کدام یک از این اضلاع در انتخابات موفق به جلب رای بیشتر می شوند.

مبحث امروز ما در مورد یکی از اضلاع انتخابات یعنی محمد بهرامی است که در دوره گذشته انتخابات نیز یکی از اضلاع انتخابات دهمین دوره مجلس بود و البته در آن دوره ضلع چهارم انتخابات شد.

بهرامی که کارنامه مدیریتی تنها در شهرداری یاسوج دارد در همان دوره کوتاه توانست نگاه و نظر قشر جوان را به خود جلب کند اما در ادامه از جانب اصلاح طلبان مورد بی مهری قرار گرفت و هر چند که در انتخابات ریاست جمهوری با همه توان از روحانی حمایت کرد اما آن ها به بهرامی جایگاهی ندادند.

بهرامی علاوه بر این که از سوی دولت روحانی مورد بی مهری قرار گرفت مورد غضب اصلاح طلبان استانی هم قرار گرفت و سید باقر موسوی از بهرامی در دوره گذشته به هر دلیل ممکن حمایت نکرد.

همین عدم حمایت سید باقر موجب شد تا بهرامی نتواند در میان اضلاع انتخابات جایگاه خوبی برای خود دست و پا کند و اکنون در دوره جدید با رد صلاحیت دو کاندیدای اصلاح طلب دیگر یعنی ایزدپناه و شاپور رمضانی بسیار امیدوار است تا اصلاح طلبان روی وی اجماع کنند.

اما بهرامی یک رقیب سرسخت دارد که نه اصلاح طلب است و نه اصولگرا؛ بلکه از اصولگرایان رانده و به اصلاح طلبان پیوسته است او کسی نیست جر غلام محمد زارعی که ممکن است در این دوره نیز با حمایت سید باقر دوباره و رای نصف و نیمه اصلاح طلبان و کمک آرای طایفه ای بار دیگر راهی بهارستان شود.

انتهای پیام/ط_الف                                 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.