۰۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۲

پیوارنیوز/طاهره السادات احمدی مهریان پیست اسکی کاکان که در 20 کیلومتری مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد قرار دارد این روزها هر مسافری که به این مکان سفر می کند علاوه بر خاطره برف بازی، معطلی و اذیت شدن در ترافیک در ذهن او نقش می بندد. . . . به گزارش پیوارنیوز، پیست اسکلی کاکان […]

ارسال توسط :
پ
پ

پیوارنیوز/طاهره السادات احمدی مهریان

پیست اسکی کاکان که در 20 کیلومتری مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد قرار دارد این روزها هر مسافری که به این مکان سفر می کند علاوه بر خاطره برف بازی، معطلی و اذیت شدن در ترافیک در ذهن او نقش می بندد.

.

.

.

به گزارش پیوارنیوز، پیست اسکلی کاکان یاسوج یکی از مناطق تفریحی و گردشگری استان کهگیلویه و بویراحمد و شهرستان بویراحمد به شمار می‌رود و هنگام بارش برف مورد استقبال خیلی عظیمی از شهروندان، مردم و مسافران قرار می‌گیرد. اما متأسفانه به دلیل نبود جاده مناسب و عدم رعایت قوانین شاهد ترافیک بالایی در مسیر پیست هستیم که علاوه بر ترافیک، آسیب‌های دیگری را رقم می‌زند.

.

.

.

 این پیست یکی از جاذبه های دیدنی یاسوج به خصوص درفصل زمستان است که هر ساله میزبان بسیاری از گردشگران و مسافران از نقاط دور و نزدیک استان و استان های همجوار است.
 این روزها هر مسافری که به این مکان سفر می کند علاوه بر خاطره زیبا و قشنگ برف بازی و تیوب سواری، معطلی و اذیت شدن در ترافیک را هم با خود دارد و در ذهن او نقش می بندد.
اما هر مکان تفریحی و سیاحتی نیاز به یکسری زیرساخت هایی دارد که باید برای رفاه حال افرادی که به چنین مکانی هایی سفر می کنند وجود داشته باشد، پیست اسکی کاکان یکی از همین مکان هاست که باید توجه ویژه ای در زمینه مکان برای استراحت مسافران پارک خودروها در این مسیر داشت.

این یک طرف ماجرا است و طرف دیگر داستان ترافیکی است که معمولا در پایان هفته برای این مکان تفریحی و مسافرانی که قصد بازگشت را دارند به وجود می آورد و افرادی که از راه های دور و نزدیک به این مکان مسافرت می کنند در گره کور ترافیکی به دام می افتند و این خود معضل بزرگی برای شهروندان یاسوجی، اهالی منطقه کاکان و مسافران است.
 

این درحالی ست که شرایط توپوگرافی منطقه کاکان این ظرفیت را دارد که بتواند جاده دسترسی به این مکان را تعریض کرده تا بخشی از بار سنگین ترافیکی را در این منطقه کاهش دهد، البته نیروهای انتظامی در تسهیل کردن بخشی ار ترافیک موثر بوه اند اما تا کی نیروی انتظامی جور دیگر دستگاه ها را در این زمینه بکشد؟
 
 
انتهای پیام/ط_الف

 

 

 

 

 

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.