۰۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۲:۳۶

حاج نادر منتظریان کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی با جمعی از اهالی منطقه گنجه ای بزرگ دیدار کرد. . . . به گزارش پیوارنیوز، حاج نادر منتظریان  نامزد انتخابات مجلس بویراحمد ودنا با جمعی از اهالی منطقه گنجه ای بزرگ دیدار کرد وبه بیان مشکلات مردم پرداخت. منتظریان درنشستی که امشب با اهالی گنجه […]

ارسال توسط :
پ
پ

حاج نادر منتظریان کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی با جمعی از اهالی منطقه گنجه ای بزرگ دیدار کرد.
.
.
.
به گزارش پیوارنیوز، حاج نادر منتظریان  نامزد انتخابات مجلس بویراحمد ودنا با جمعی از اهالی منطقه گنجه ای بزرگ دیدار کرد وبه بیان مشکلات مردم پرداخت.

منتظریان درنشستی که امشب با اهالی گنجه ای بزرگ داشت بیان کرد: بنده به هیچ عنوان برای نفر دومی ثبت نام نکرده ام.

 منتظریان گفت: نسبت به زیر ساخت ها و منابع موجود در کشور، استان و این مناطق شناخت کافی و لازم را دارم و با توجه به این شناخت و برای زدودن فقر و رفع  موانعی که باعث می‌شوند افراد این منطقه بی میل شوند این خود یک نوع سرخوردگی را بین خانواده ها بوجود می آورد و به همین خاطر پا به صحنه گذاشته ام.
 منتظریان گفت:مردم باید در انتخاب فرد اصلح مطالعه کافی و لازم را داشته باشند و با توجه به کارنامه افراد و توانایی های آنها انتخاب خود را انجام دهند و‌ به دنبال انتخاب فامیلی و طایفه ای نباشند.
منتظریان افزود: از مردم که با رای دادن خود خدمت بزرگی نسبت به این نظام انجام میدهند و هر رای این مردم به مثابه‌ تیری بر قلب دشمن می دانند تشکر و قدردانی میکنم.
 وی همچنین از پتانسیلهای این منطقه در زمینه گردشگری که بلا استفاده مانده است هم انتقاداتی داشت.
منتظریان بیان کرد: با توجه به شناختی ک از کارآمدی نظام دارم، نیروهایی که به نام ائتلاف انقلاب و جریان خاصی لیست انتخاباتی مشخص کرده اند و آمادگی لازم را دارند تا اکثریت آرا را به دست آورند، به سبب اطلاعاتی که از این لیست دارم و پاک دستی هایی که از آنها سراغ دارم،تخصص،سوابق مثبت و تجاربی که از این افراد دارم شک نکنید اولین نگاه این افراد حل مشکلات معیشتی مردم می‌باشد.
کاندیدای جریان انقلابی بویراحمد و دنا گفت: یکی از اهدافی که موجب شد وارد کارزار انتخابات یازدهم شوم مشکلات و موانع متعددی بود. ۴۱ سال از انقلاب می گذرد موانع و مشکلات زیادی وجود دارد دشمنان مانع تراشی می‌کنند و همچنان به دشمنی خود ادامه می‌دهند اما شرایط بیرون از نظام سخت و ویژه شده و ابر قدرت ها مقابل ما صف بندی  کردند اما با قدرتی که داریم تاکنون نتوانستند کاری کنند.
وی با بیان اینکه کمتر کسی را سراغ دارید که بتواند مقابل ما صف بندی کند، به آسیب‌های و شکاف‌های ایجاد شده در جامعه اشاره کرد و افزود: یکسری ناکارامدی هایی در بدنه نظام و سیستم ایجاد شده و مردم که بعد از رهبری ستون انقلاب هستند با مشکلات عدیده‌ای مواجه شدند.
منتظریان بیان کرد: یکی دیگر از عللی که باعث ورودم به انتخابات شد این بود که از زیرساخت‌های نظام در همه عرصه‌ها مطلع هستم کشور ایران منابع و گنجینه بزرگی از سرمایه ها است.
وی با بیان اینکه  شخصی که امانت دار و در طراز جمهوری اسلامی باشد را انتخاب کنید چرا که بر ما لازم است سرنوشت خود را انتخاب کنیم.
منتظریان با بیان اینکه مشکلات امروز مملکت ناشی از مجلس کنونی است خاطرنشان کرد: اگر به خوبی انتخاب نکنیم و بی‌تفاوت باشیم مشکلات همچنان به قوت خود باقی خواهد ماند.
منتظریان ادامه داد: این مردم بزرگوار نیازمند بهترین ها هستند.
کاندیدای نهایی جریان انقلابی بویراحمد و دنا با بیان اینکه علت شکاف و مشکلات محرز است، بر لزوم داشتن مجلس انقلابی تاکید کرد و یادآور شد: اعتقاد دارم با توجه به کارآمدی نظام و لیست جریان‌های انقلابی اگر در همه حوزه ها اکثریت مجلس را انتخاب کنند با توجه به سوابق و تخصص و تبحر اولین شعارشان حل مشکلات مردم است.
منتظریان  خاطرنشان کرد: انتخابات ظرفیتی برای تحول است همه از این فرصت به خوبی استفاده کنیم و کسی را انتخاب کنیم که بدانیم می‌تواند مشکلات را حل کند.وی با اشاره به اقبال و اعتماد مردم از جریان انقلابی گفت: انتخابات یک فرصتی است که هر ۴ سال یک بار می توانیم استفاده کنیم فرصت انتخابات در مجلس است و استارت باید از اینجا زده شود.
منتظریان با بیان اینکه به عنوان مجموعه های نیروهای انقلاب موظف هستیم روشنگری کنیم نسبت به شرایطی که وجود دارد، گفت: جریان انقلاب دارای یک لیست است و با توجه به ذائقه مردم عمده نمایندگان از این حزب است و باید تلاش کنیم در این لیست باشیم اگر غیر این باشد در اقلیت می‌افتیم و این بی ثمر خواهد بود ما در جریان انقلاب برنامه داریم که مشکلات مردم کاهش پیدا کند لذا این شرایط باید فراهم شود.

منتظریان در نشستی که امشب با اهالی منطقه گنجه ای بزرگ داشت بیان کرد:به هیچ عنوان برای نفر دومی ثبت نام نکرده ام.
منتظریان درپایان خاطرنشان کرد: از شرایط خوبی برخوردار هستیم و به آینده خوش بین هستیم ،شرایط خوب است اما همه باید دست به دست هم دهیم و تا جایی که می توانیم تلاش کنیم.

انتهای پیام/ط_الف

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.