اعمال محدودیت‌های کرونایی جدید درشهرستان بویراحمد از امروز
۲۴ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۴
فرماندار شهرستان وبویراحمدخبر داد؛ به دلیل شرایط فوق حاد در شهرستان بویراحمد محدودیت های کرونایی جدید ازامروز اعمال می شود.
ارسال توسط : منبع : پیوارنیوز
پ
پ

به گزارش پیوارنیوز؛ فرماندار شهرستان بویراحمد با بیان اینکه این محدودیت ها از امروز در ورودی های این شهرستان اعمال می شود گفت: این طرح با مشارکت پلیس راه، نیروی انتظامی، هلال احمر و مرکز بهداشت استان اجرا می شود.

شاهرخ کناری ادامه داد: به استثنای خودرو‌های دارای پلاک شهرستان، اجازه ورود به دیگر خودرو‌های دارای پلاک‌های غیر بومی داده نمی‌شود.
وی با بیان اینکه اعضای شورای اداری شهرستان بویراحمد تا اطلاع ثانوی در آماده باش هستند گفت: با همکاری دهیاران نیز طرح هر روستا یک ستاد پیشگیری از کرونا اجرا می‌شود.

فرماندار شهرستان بویراحمد گفت: به صورت جدی از بازار، اصناف مختلف، ادارات، بانک‌ها، ناوگان حمل و نقل عمومی درون شهری و برون شهری و حتی آرایشگاه‌های زنانه به کمک تعزیرات، سازمان صمت و مرکز بهداشت بازدید می‌شود.

وی تاکید کرد: با افرادی (در بخش خصوصی و دولتی) که دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت نمی‌کنند، مدارا و اغماض نخواهیم کرد و به شدت برخورد می‌شود.

فرماندار بویراحمد با بیان اینکه این شهرستان هم اکنون در وضعیت فوق حاد کرونایی قرار دارد افزود: در ۲۴ ساعت گذشته تاکنون ۶ فوت ناشی از کروناویروس در این شهرستان ثبت شده است.
از ابتدای شیوع کروناویروس تاکنون ۶۷ نفر در شهرستان بویراحمد به علت ابتلا به این بیماری جان خود را از دست داده اند.

هم اکنون ۹۰۰ بیمار کرونایی در این شهرستان یا در خانه قرنطینه و یا در بیمارستان بستری هستند و هنوز شرایط بهبودیافتگی ندارند.
روزانه تعداد بیماران کرونایی بستری شهرستان بویراحمد ۲ و نیم برابر بیماران ترخیصی است.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.