۰۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۰:۳۰

  همایش ملی یاوران انقلاب ۲۰ بهمن ماه امسال در یاسوج برگزار می شود. . . . به گزارش پیوارنیوز، مدیرکل آموزش و پرورشاستان گفت: همایش ملی یاوران انقلاب ۲۰ بهمن ماه امسال، با حضور جمعی از مسئولان استانی و کشوری در یاسوج برگزار می شود. هادی زارع پور افزود: مکان برگزاری این همایش ملی […]

ارسال توسط :
پ
پ

 

همایش ملی یاوران انقلاب ۲۰ بهمن ماه امسال در یاسوج برگزار می شود.

.

.

.

به گزارش پیوارنیوز، مدیرکل آموزش و پرورشاستان گفت: همایش ملی یاوران انقلاب ۲۰ بهمن ماه امسال، با حضور جمعی از مسئولان استانی و کشوری در یاسوج برگزار می شود.

هادی زارع پور افزود: مکان برگزاری این همایش ملی سالن پوریای ولی است و زمان آغاز آن نیز ساعت ۱۰ صبح خواهد بود.

وی گفت: این همایش ملی به همت سازمان دانش آموزی کهگیلویه و بویراحمد و با مشارکت اداره کل آموزش و پرورش استان برگزار می شود.

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: لازم است که مدیران مدارس پیشتاز دوره متوسطه دوم استان برای برگزاری هر چه بهتر و باشکوه تر این همایش ملی در یاسوج تلاش، اقدام و همت کنند.

زارع پور عنوان کرد: دانش آموزان پسر و دختر پیشتاز مقطع تحصیلی متوسطه دوم کهگیلویه و بویراحمد با لباس های فرم پیشتازان سازمان دانش آموزی در این همایش ملی حضور یابند.

وی ابراز داشت: به مناسبت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران ۴۱ نفر از مدیران و مربیان مرد و زن مدارس پیشتاز دوره متوسطه دوم کهگیلویه و بویراحمد که همکاری لازم را با سازمان دانش آموزی استان به ویژه در برنامه های ایام الله دهه فجر امسال داشته اند در این همایش ملی تجلیل می شوند.

زارع پور گفت: همایش ملی یاوران انقلاب همه ساله به مناسبت بزرگداشت ایام الله دهه فجر و همزمان با سراسر کشور با حضور دانش آموزان پیشتاز مقطع تحصیلی متوسطه دوم کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج برگزار می شود.

وی افزود: پیش بینی می شود که حدود دو هزار دانش آموز پسر و دختر پیشتاز دوره متوسطه دوم کهگیلویه و بویراحمد در همایش ملی یاوران انقلاب امسال این استان شرکت کنند.

افزون بر ۱۶۱ هزار دانش آموز پسر و دختر مقاطع ابتدایی و متوسطه اول و دوم در کهگیلویه و بویراحمد تحصیل می کنند.

انتهای پیام/ط_الف

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.