فرهنگ‌سازی و اطلاع رسانی در بیمارستان‌ها امری ضروری است
۳۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۳
سرپرست بیمارستان شهید بهشتی یاسوج؛ بیمارستان جایی است که بیماران در آنجا بستری‌شده و نیازهای شدیدتری برای وصل شدن به منبع اصلی وجود دارد.
ارسال توسط : منبع : پیوارنیوز
پ
پ

به گزارش پیوارنیوز، دکتر باقری گفت: فرهنگ‌سازی و اطلاع رسانی در حیطه های درمانی ،بهداشتی ، ایمنی ،آموزشی در بیمارستان‌ها امری ضروری است زیرا بیماران میتوانند بعد از ترخیص این فرهنگ سازی صحیح را به دیگران انتقال دهند.

سرپرست بیمارستان شهید بهشتی طرح سلامت معنوی در بیمارستان را دارای جایگاه مهم و با ارزش دانست و تاکید کرد: روح و جسم همه ما نیاز به سلامت داد چه این سلامت جسمی باشد چه معنوی هر دو میتواند در کنار هم آرامش و مکملی خوب و تاثیر گذار باشد.

باقری خاطر نشان کرد: با پیشرفت توسعه و علم در کنار نیازهای ساختگی که بشر برای ادامه زندگی به آن نیاز دارد نیاز به معنویت هم وجود داشته که در حال پیدا کردن جایگاه خود است.

سرپرست بیمارستان شهید بهشتی با بیان اینکه مفهوم سلامت در حوزه بهداشت، نه‌تنها نداشتن بیماری و سلامت جسمی است بلکه همه ابعاد روحی و روانی و معنوی را در برگرفته و باید معنویت نیز موردتوجه قرار گیردگفت:علاوه بر خدمات پزشکی باید آموزش‌های معنوی به بیمار ارائه شود.

وی با اشاره به اینکه در همه جوامع و گروه‌ها نیاز به فرهنگ‌سازی معنوی وجود دارد افزود: فردی که در بیمارستان بستری است علاوه بر خدمات پزشکی و تخصصی که وظیفه‌داریم به او ارائه کنیم باید آموزش‌های معنوی نیز به آنان ارائه شود.

 

انتهای پیام /

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.