لغو پذیرش بیماران غیر ضروری  و الکتیو مگر در موارد اورژانس/لغو ملاقات عمومی در کلیه بخش های بیمارستان/توان کادر درمان و ظرفیت‌های توسعه خدمات درمانی محدود است
۳۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۷
مدیر بیمارستان شهید بهشتی یاسوج؛ دکتر امین مرعشی به بیماران متذکر شد که توان کادر درمان و ظرفیت‌های توسعه خدمات درمانی محدود است و در صورت عدم کنترل شیوع بیماری و روند افزایشی موارد ابتلاء، به زودی دچار معضلات جدی در جهت ارائه خدمات درمانی خواهیم شد.
ارسال توسط : منبع : پیوارنیوز
پ
پ

به گزارش پیوارنیوز، مدیر بیمارستان شهید بهشتی یاسوج درخصوص مهمترین اقدامات بیمارستان در راستای آمادگی در صورت نیاز به پذیرش بیماران کرونایی گفت:لغو پذیرش بیماران غیر ضروری و الکتیو مگر در موارد اورژانس ، استفاده از فضاهای ممکن و استاندارد بیمارستان جهت اطلاع رسانی و پیشگیری از کرونا ویروس و همچنین لغو ملاقات عمومی در کلیه بخش های بیمارستان طبق دستور العمل های معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی ، نظارت و بازدید مداوم ریاست و تیم مدیریتی بیمارستان از بخشهای مختلف بیمارستانارزیابی نیروی ، درمانی و تجهیزاتی و پیش بینی لوازم و تجهیزات مورد نیاز برای پذیریش احتمالی بیماران کرونایی در بیمارستان است.

دکتر امین مرعشی به بیماران متذکر شد که توان کادر درمان و ظرفیت‌های توسعه خدمات درمانی محدود است و در صورت عدم کنترل شیوع بیماری و روند افزایشی موارد ابتلاء، به زودی دچار معضلات جدی در جهت ارائه خدمات درمانی خواهیم شد.

وی افزود: لذا مردم باید با رفتار هوشمندانه و مسئول دانستن خود برای جلوگیری از شیوع ویروس تلاش نمایند و با رعایت موازین بهداشتی از جمله شستشوی مرتب دست‌ها، استفاده از ماسک و رعایت فاصله گذاری اجتماعی، از خود و خانواده و عزیزانشان مراقبت کنند.

مدیر بیمارستان شهید بهشتی با قدردانی از معاونت درمان دانشگاه در حمایت از بیمارستان‌ها گفت: جا دارد از معاونت محترم درمان دانشگاه تشکر ویژه کنم که حمایت خوبی از بیمارستان‌ها دارند. وی گفت: درحالی‌که باید از راه دور برنامه‌ریزی و هدایت بیمارستان‌ها را برعهده بگیرند در این بحران به محیط بیمارستان می آیند و مسائل را بررسی و رصد می‌کنند.

دکتر مرعشی در پایان گفت: مدیران سنگ صبور بیمارستان‌ها هستند و هر اتفاقی درمجموعه بیفتد فشار ناشی از آن را تحمل می‌کنند.

مسئول واحد بهداشت محیط بیمارستان شهید بهشتی هم گفت:مهم‌ترین راه جلوگیری از گسترش ویروس کرونا پیشگیری و رعایت موارد بهداشتی است.

سعادت فر افزود: متاسفانه در برخی موارد مشاهده می‌شود که برخی از مردم و مراجعین به بیمارستان نکات بهداشتی را رعایت نمی‌کنند که ممکن است این رعایت نکردن باعث انتقال بیماری به دیگران شود.

وی خاطرنشان کرد: همانطور که کار برای سلامت و احساس راحتی افراد مفید است تحت شرایطی نیز می تواند برای سلامتی اثرات سوء داشته باشد از آنجایی که افراد شاغل در بخشهای درمانی بیش از سایرین در معرض بیماری ها قرار دارند لذا در صورت عدم رعایت بهداشت محیط در بیمارستان، بیشتر از دیگران آسیب دیده و یابیمار می شوند و از طرف دیگر وضعیت سلامتی شخص نیز بر کیفیت وکمیت کارتاثیر می گذارد.

وی افزود: لذا انتظار داریم از مراجعین محترم با رعایت کردن نکات بهداشتی هم باعث سلامتی خود و خانواده های خودشان شوندو هم به کادر درمان کمک کنند.

انتهای پیام /

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.