۱۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۹:۴۴

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی: تمهیدات پزشكی برای ورود احتمالی بیماری كرونا در کهگیلویه وبویراحمد اندیشیده شده است و هیچ گونه نگرانی وجود ندارد. . . . به گزارش پیوارنیوز، معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی استان  با بیان اینکه خوشبختانه تاکنون موردی از بیماری کرونا در کشور و استان مشاهده نشده گفت: محمدمهدی بانشی درگفتگو باپیوارنیوز […]

ارسال توسط :
پ
پ

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی:

تمهیدات پزشكی برای ورود احتمالی بیماری كرونا در کهگیلویه وبویراحمد اندیشیده شده است و هیچ گونه نگرانی وجود ندارد.

.

.

.

به گزارش پیوارنیوز، معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی استان  با بیان اینکه خوشبختانه تاکنون موردی از بیماری کرونا در کشور و استان مشاهده نشده گفت:

محمدمهدی بانشی درگفتگو باپیوارنیوز گفت:چون این بیماری واگیردار است تمام تمهیدات در استان و کشور برای پیشگیری و مقابله با این بیماری اندیشیده شده است.
محمد مهدی بانشی افزود: در صورت انتقال احتمالی این بیماری به استان جای نگرانی نیست و همه امكانات و تجهیزات مورد نیاز برای مقابله و كنترل در مراكز درمانی بسیج شده است.
وی با اشاره به اینکه بیماری کرونا بیماری خطرناکی نیست و شبیه آنفلونزا است ادامه داد: رعایت بهداشت فردی مثل شستن دست، روبوسی نکردن و جلوگیری از عطسه و سرفه در محیط‌های باز، استفاده از دستمال و امتناع از حضور در جمع درصورت احساس بیماری از راه‌های پیشگیری از این بیماری است.
بیماری کرونا از حیوان به انسان منتقل می‌شود و یک ماه پیش در کشور چین مشاهده شده که تاکنون حدود ۴ هزار نفر را درگیر کرده است.

انتهای پیام/ط_الف

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.