اطلاعیه ها

اولین «گفتاورد ملی نخبگان» در پهنه خلیج فارس برگزار می‌شود طرح شمیم خدمت در استان کهگیلویه و بویراحمد کلید خورد برگزاری همایش بزرگداشت مقام امامزادگان و بقاع متبرکه کهگیلویه و بویراحمد پیام تسلیت مدیر کل دفتر امورشهری وشوراهای استانداری درپی درگذشت سرپرست سابق شهرداری یاسوج شورای اداری کهگیلویه و بویراحمد با حضور محسنی‌اژه‌ای رئیس قوه قضاییه / استاندار کهگیلویه و بویراحمد: سد خرسان خیر، سد آبریز بله / محسنی‌اژه‌ای: با اختلاف‌نظر در خصوص سدها به هیچ نقطه مطلوبی نخواهیم رسید / اگر مسئولان قول دهند در زمینه سد آبریز به یک جمع‌بندی مطلوب برسند من نیز از آن دفاع خواهم کرد دشمن به‌دنبال کاهش دلبستگی نسل جدید به ارزش‌های انقلاب است/حفظ شأن والای روحانیت ضروری است موضوع «حل اختلاف» را به متن مردم، مجالس، آموزش و پرورش ببریم/لازم است ترتیبی اتخاذ شود که مقوله حل اختلاف ، منحصر به اقدامات شورای حل اختلاف نشود بازدید میدانی معاون منابع انسانی و امور فرهنگی قوه قضاییه از روند تکمیل ساخت ساختمان پزشکی قانونی شهرستان دنا

۱۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۵

رئیس دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان؛ نامزدهای انتخاباتی مجلس شورای اسلامی که صلاحیت آنان در شورای نگهبان احراز نشده می‌توانند شکایت خود را به دفاتر استانی این شورا تحویل دهند. . . . به گزارش پیوارنیوز، رئیس دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان استان گفت: آن عده از داوطلبان نمایندگی مجلس که صلاحیت آنان در […]

ارسال توسط :
پ
پ

رئیس دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان؛

نامزدهای انتخاباتی مجلس شورای اسلامی که صلاحیت آنان در شورای نگهبان احراز نشده می‌توانند شکایت خود را به دفاتر استانی این شورا تحویل دهند.

.

.

.

به گزارش پیوارنیوز، رئیس دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان استان گفت: آن عده از داوطلبان نمایندگی مجلس که صلاحیت آنان در مراحل قبلی تایید و در شورای نگهبان احراز نشده بر اساس بند 1 و 2 ماده 35 آیین نامه اجرایی قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی و تبصره 3 ماده واحده، می توانند برای ارائه شکایت خود از امروز 12 بهمن ماه به مدت سه روز (تا 14 بهمن ماه جاری) از ساعت ۸ تا ۱۶ به دفاتر نظارت و بازرسی بر انتخابات در استان‌ و یا در تهران به نشانی بزرگراه بسیج، بلوار هجرت، مجموعه ورزشی جهان پهلوان تختی مراجعه کنند.
حجت الاسلام خرم روز افزود: نامزد‌های انتخاباتی پس از دریافت و تکمیل فرم شکایت، مدارک خود را تحویل دهند و رسید آن را دریافت کنند.

انتهای پیام/ط_الف

 

 

 

 

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.