۱۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۲:۵۶

۳۰۰ تن سیب برای بازار شب عید در کهگیلویه و بویراحمد ذخیره سازی شده است. . . . به گزارش پیوارنیوز، مدیر کل صنعت معدن و تجارت  استان در کمیسیون نظارت بر بازار از تامین و ذخیره سازی ۳۰۰ تن سیب و تلاش برای تامین و ذخیره سازی همین مقدار پرتقال برای بازار شب عید […]

ارسال توسط :
پ
پ

۳۰۰ تن سیب برای بازار شب عید در کهگیلویه و بویراحمد ذخیره سازی شده است.

.

.

.

به گزارش پیوارنیوز، مدیر کل صنعت معدن و تجارت  استان در کمیسیون نظارت بر بازار از تامین و ذخیره سازی ۳۰۰ تن سیب و تلاش برای تامین و ذخیره سازی همین مقدار پرتقال برای بازار شب عید خبر داد.

سالار حسین پور همچنین از بر پایی نمایشگاه‌های عرضه کالا در اسفند ماه خبر داد و افزود: این نمایشگاه‌ها در سه شهر یاسوج، دوگنبدان و دهدشت دایر و در سایر شهر‌ها نیز ایستگاه های فروش فوق العاده برای تامین کالا ها‌ی مورد نیاز برپا می‌شود.
وی گفت: در این نمایشگاهها که از دهم تا ۲۵ اسفند ماه برپا می‌شوند کالاها ۱۵ تا ۲۰ درصد کمتر از نرخ بازار عرضه می شوند.

حسین پور از ادامه‌ طرح چابک سازی صنوف و اتحادیه‌ها خبر داد و گفت: این طرح از سال ۹۶ آغاز شده و پیش بینی می‌شود تا پایان امسال ۱۲ اتحادیه کوچک در اتحادیه‌های دیگر ادغام شوند که به بهبود عملکرد ۱۸ اتحادیه‌ باقی مانده کمک می‌کند.
وی همچنین به ضرورت شناسنامه دار کردن واحد‌های صنفی اشاره کرد و ادامه داد: با اجرای این طرح کار ساماندهی این واحد‌ها بهتر اجرا می‌شود.

انتهای پیام/ط_الف

 

 

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.