ثبت شركت سرمایه گذاری کهگیلویه وبویراحمد در بورس
۰۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۴
شرکت سرمایه گذاری سهام عدالت کهگیلویه وبویراحمد با نماد (وسکهبو) در بورس ثبت شد.
ارسال توسط : منبع : پیوارنیوز
پ
پ

به گزارش پیوارنیوز؛مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان از ثبت شرکت سرمایه گذاری سهام عدالت استانی با نماد (وسکهبو) در بورس خبر داد.

غضنفر آرام با بیان اینکه یکی از برنامه‌های مهم دولت به منظور اجرای اصل ۴۴ قانون اساسی، خصوصی سازی و واگذاری بنگاه‌های دولتی به بخش خصوصی و مردم است افزود: این امر موجب تحرک اقتصادی و افزایش راندمان و بهره وری بنگاه‌های تولیدی و افزایش اشتغال و رفاه اجتماعی می‌شود.
وی با بیان اینکه این اداره با جدیت هماهنگی و پیگیری‌های لازم را با مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری سهام عدالت استانی انجام داده است بیان کرد: مراحل پذیرش این شرکت در بورس با موفقیت انجام شده و سهام شرکت استان با نماد “وسکهبو” در بورس در حال خرید و فروش توسط سهامداران است.
مدیرکل امور اقتصادی و دارایی کهگیلویه وبویراحمد گفت: قیمت اسمی سهام نماد “وسکهبو” ۱۰۰ تومان است که این نماد به قیمت ۱۱۳ تومان در بورس بازگشایی شد.
وی ادامه داد: قیمت معامله آن را عرضه و تقاضای سهام این نماد در بورس تعیین می‌کند و سهامدارانی که روش غیر مستقیم را انتخاب کرده اند می‌توانند به تابلو بورس مراجعه و سهام خود را به قیمت روز معامله نماد “وسکهبو” بفروشند.

انتهای پیام

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.