۱۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۹:۳۲

با حضور معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور و استاندار کهگیلویه وبویراحمد ساخت ۳۵۰۰ واحد مسکونی در کهگیلویه و بویراحمد آغاز شد. . . . به گزارش پیوارنیوز، آیین کلنگ زنی یک واحد مسکونی به نمایندگی از آغاز ساخت سه هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی در روستای نهضت آباد شهرستان کهگیلویه با […]

ارسال توسط :
پ
پ

با حضور معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور و استاندار کهگیلویه وبویراحمد ساخت ۳۵۰۰ واحد مسکونی در کهگیلویه و بویراحمد آغاز شد.

.

.

.

به گزارش پیوارنیوز، آیین کلنگ زنی یک واحد مسکونی به نمایندگی از آغاز ساخت سه هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی در روستای نهضت آباد شهرستان کهگیلویه با حضور نوبخت، استاندار و جمعی از مسئولان کشوری و استانی انجام شد.

 محمد باقر نوبخت در آیین کلنگ‌زنی این واحد مسکونی اظهار داشت: این تعداد واحد مسکونی با همکاری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و استانداری کهگیلویه و بویراحمد برای خانواده های محروم و کم بضاعت استان ساخته می شود.

وی تاکید کرد که این تعداد واحد مسکونی ظرف کمتر از یک سال احداث و تحویل خانواده محروم و کم بضاعت استان خواهد شد.

با امضای تفاهم‌نامه سه جانبه بین محمدباقر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه، علیرضا تابش رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و حسین کلانتری استاندار کهگیلویه وبویراحمد سه هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی ویژه خانواده های محروم و کم بضاعت این استان ساخته خواهد شد.

انتهای پیام/ط_الف

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.