اعمال محدودیت‌های شدید کرونایی در بویراحمد
۱۵ آبان ۱۳۹۹ - ۰:۲۷
از فردا پنج شنبه محدودیت های شدید کرونایی در شهرستان بویراحمد اعمال می شود.
ارسال توسط : منبع : پیوارنیوز
پ
پ

به گزارش پیوارنیوز؛فرماندار بویراحمد در جلسه ستاد کرونای این شهرستان گفت: بر اساس اعلام کمیته های درمان، اجتماعی و امنیتی این ستاد محدودیت های شدید کرونایی از فردا پنج شنبه ۱۵ آبان به مدت دو هفته در شهرستان بویراحمد اعمال می شود.

شاهرخ کناری افزود: با وجود شرایط سیاه کرونایی در این شهرستان مشاغل به رتبه های ۲، ۳ و ۴ گروه بندی می شوند.
وی ادامه داد: از فردا صنوف گروه ۲ از جمله مراکز خرید، پاساژها، مراکز تهیه و طبخ غذا، اماکن متبرکه، مساجد، مصلی ها، مراکز ورزشیمراکز فروش لوازم خانگی، آبمیوه و بستنی فروشی ها، آرایشگاه های مردانه، اسباب بازی، کیف و کفش و لوازم التحریر فروشی ها اجازه فعالیت ندارند.
کناری بیان کرد: همچنین براساس مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا مشاغل گروه سوم شامل دانشگاه‌ها، مدارس، حوزه‌های علمیه، آموزشگاه‌های فنی و حرفه‌ای و زبان‌سراها و سایر آموزشگاه‌ها و کتابخانه‌ها، مهدهای کودک، استخرهای سرپوشیده، سینما و تئاتر و مراکز مشابه، موزه و باغ موزه، تالارهای پذیرایی، آرایشگاه‌های زنانه و سالن‌های زیبایی از مهمترین مشاغلی هستند که تا اطلاع ثانوی مجوز فعالیت ندارند.
وی با تاکیدبر پرهیز از هرگونه تجمعات در ادارات و نهادها بیان کرد: همایش ها، آیین های فرهنگی و مذهبی، مدارس شبانه روزی، باشگاه های ورزشی، چای و قهوه خانه ها، شهربازی ها و مراکز تفریحی نیز که جزء گروه چهارم هستند نیز تعطیل است.
فرماندار بویراحمد گفت: تنها مشاغلی حیاتی و ضروری از جمله نانوایی ها، داروخانه ها، مراکز امدادی و درمانی، مراکز امنیتی و مراکز عرضه مواد غذایی  اجازه فعالیت دارند.
شاهرخ کناری از نیروهای امنیتی و انتظامی خواست مراسم و جشن های عروسی، همراه با تجمع افراد، را تعطیل کرده و با متخلفان برخورد کنند.
وی از اعمال محدودیت های ترافیکی کرونایی در شهر یاسوج نیز خبر داد و گفت: فردا خیابان های منتهی به میدان جانباز، هفت تیر، خیابان طالقانی، میدان شهدای نیروی انتظامی، خیابان فردوسی مسدود و محدودیت های ترافیکی اعمال می شود.
فرماندار شهرستان بویراحمد از کارکنان اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان هم خواست با نظارت جدی از برگزاری جشن عروسی در برخی مناطق از جمله منطقه سرنجل کل جلوگیری و تردد در این منطقه ممنوع شود.
نیمه تعطیل بودن مراکز قضایی، نظارت و کنترل بانک ها، ادارات، کلینیک ها، مطب ها، زندان، مراکز نگهداری سالمندان، مراکز ترک اعتیاد و مراکز بهزیستی نیز از جمله مصوبات این جلسه بود.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.