۱۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۸

۲۲ زندانی جرائم غیر عمد در کهگیلویه و بویراحمد با بدهی بالغ بر یک میلیارد و ۱۱۵ میلیون تومان آزاد شدند. . . . به گزارش پیوارنیوز، مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی استان با بیان اینکه ۲۲ نفر از زندانیان جرائم غیر عمد از زندان‌های استان آزاد شدند گفت: مشکلات مالی از جمله جرائم این […]

ارسال توسط :
پ
پ

۲۲ زندانی جرائم غیر عمد در کهگیلویه و بویراحمد با بدهی بالغ بر یک میلیارد و ۱۱۵ میلیون تومان آزاد شدند.

.

.

.

آزاد سازی ۲۲ زندانی جرایم غیر عمد در استانبه گزارش پیوارنیوز، مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی استان با بیان اینکه ۲۲ نفر از زندانیان جرائم غیر عمد از زندان‌های استان آزاد شدند گفت: مشکلات مالی از جمله جرائم این زندانی‌ها بود.

اسماعیل جمیاری با اشاره به اینکه از این ۲۲ زندانی جرائم غیر عمد ۲۱ نفر آقا و یک نفر خانم هستند ادامه داد:میزان بدهی این زندانی‌ها مبلغی بالغ بر یک میلیارد و ۱۱۵ میلیون تومان است.
وی با اشاره به اینکه کمیته‌های صلح و سازش در زندان‌ها و ستاد دیه بیش از ۵۰ درصد این مبلغ را از طلبکاران رضایت گرفته اند افزود: مابقی این مبلغ از محل اعتبارات ستاد دیه استان و کشور، سازمان زندان‌های کشور، سازمان اوقاف و امور خیریه استان و تسهیلات ارزان قیمت بانکی تامین شده است.

جمیاری افزود: زندانیان جرائم غیرعمد افرادی غیربزهکار هستند که حبس آنان دارای پیامد‌های منفی متعدد برای اعضای خانواده آنها و جامعه است.
مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی کهگیلویه و بویراحمد گفت: تشکیل کمیته‌های صلح و سازش در زندان‌ها و شورا‌های حل اختلاف این استان و دعوت از طلبکاران و شاکیان به منظور گرفتن رضایت، تخفیف بدهی یا مهلت از آنان جزو اقدام‌ها و برنامه‌های مهم در زمینه آزادی زندانیان جرائم غیرعمد استان است.

جمیاری اضافه کرد: همه ظرفیت‌های کهگیلویه و بویراحمد برای کاهش جمعیت کیفری زندان‌های این استان به ویژه آزادی زندانیان جرائم غیرعمد به کار گرفته می‌شود.
وی با اشاره به آزاد کردن ۲۳۳ زندانی جرائم غیر عمد در سال جاری افزود: در سه ساله اخیر ۸۱۰ نفز از زندانیان جرائم غیر عمد این استان به آغوش گرم خانواده برگشتند.

انتهای پیام/ط_الف

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.