تعیین تکلیف نیروهای حجمی و شرکتی آبفا از مسیرهای قانونی وزارت نیرو/تبدیل وضعیت نیرو ها از طریق آزمون داخلی
۲۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۸
در نشست با مسئولان آبفای استان عنوان شد؛ تمامی تلاش ها و همت مجموعه شرکت های آب وفاضلاب، خدمت صادقانه به مردم در راستای تامین آب آشامیدنی سالم و بهداشتی، جمع آوری، تصفیه و دفع بهداشتی فاضلاب است.
ارسال توسط : منبع : پیوارنیوز
پ
پ

به گزارش پیوارنیوز، صبح امروز درجلسه ای که با حضور معاونت منابع انسانی وپشتیبانی شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور، ایلیادی مدیر کل دفتر توسعه مدیریت و تحول اداری و محرمی راد مدیرکل دفتر منابع انسانی و آموزش شرکت مهندسی آب و فاضلاب، مدیرعامل و جمعی از معاونین و مدیران شرکت آبفا کهگیلویه و بویراحمد در سالن جلسات برگزار شد؛ مسائل مربوط به منابع انسانی و فعالیت‌های شرکت آب و فاضلاب استان مورد بررسی و تبادل نظر قرار گرفت.

رضا گیاهی معاون منابع انسانی و پشتیبانی شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور نیز در این جلسه ضمن تاکید بر ساماندهی و بهبود نیروی انسانی در شرکت های آب و فاضلاب سراسر کشور گفت: یکی از دغدغه ها و چالش های آبفای کشور را وضعیت نیروی انسانی اعم از رسمی، قراردادی، شرکتی و حجمی دانست و افزود: این مسیر با تلاش و برنامه ریزی مدون هموار خواهد شد.

وی افزود: تمامی تلاش ها و همت مجموعه شرکت های آب وفاضلاب، خدمت صادقانه به مردم در راستای تامین آب آشامیدنی سالم و بهداشتی، جمع آوری، تصفیه و دفع بهداشتی فاضلاب است.

گیاهی با اشاره به اهمیت و لزوم ساماندهی نیروهای حجمی و شرکتی از طریق آزمون داخلی تصریح کرد: این آزمون طی سه سال و با راهبری و تمرکز وزارت نیرو و شرکت مهندسی آبفا کشور و برای نیروهای حجمی و شرکتی که در بخش های اصلی شرکت قرار دارند انجام خواهد شد.

وی یادآور شد: ملاک تشخیص جذب این افراد تایید هیات مدیره شرکت های آبفا استانها و کسب حد نصاب ۵۰ درصد نمره آزمون داخلی خواهد بود.

گیاهی ایجاد فضای روانی مثبت در مجموعه شرکتهای آبفا و تکریم نیروهای حجمی و خدماتی و بازنشسته‌ها را ضروری دانست و گفت: در همه حال باید در مسیر تکریم کارکنان حرکت کنیم.

در ادامه این نشست نیز فیض اله پاسره با اشاره به اینکه شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویر احمد در زمینه یکپارچه سازی و تعیین وضعیت پست های سازمانی کارکنان از استان های پیشتاز است تصریح کرد: این موضوع به روان سازی امور و پیشبرد برنامه ها و اهداف شرکت کمک شایانی کرده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد از همکاری و همراهی کارکنان در این زمینه تقدیر کردو گفت: تقویت روحیه جهادی و ایجاد انگیزه در میان کارکنان به جد در دستور کار مدیران آبفا قرار دارد.

در ادامه این نشست مدیرعامل، معاونین و مدیران شرکت آبفا استان ضمن ارائه گزارش از وضعیت و عملکرد شرکت در مدت یکپارچه سازی نظرات و پیشنهادات خود را پیرامون حوزه های کاری مطرح و معاونت منابع انسانی و پشتیبانی، محرمی راد مدیر کل دفتر منابع انسانی و آموزش و ایلیادی مدیر کل دفتر توسعه مدیریت و تحول اداری شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور نسبت به مرتفع نمودن مشکلات با ارائه رهنمودات مبنی بر لزوم اجرای راهکارهای عملی و قانونی اقدام نمودند.

 

انتهای پیام /

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.