۲۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۰:۳۱

  هفت نامزد‌ انتخاباتی در کهگیلویه وبویراحمد انصراف خود را به ستاد انتخابات این استان اعلام کردند. . . . به گزارش پیوارنیوز، رئیس ستاد انتخابات استان گفت: ۵ نفر از حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا و ۲ نفر از حوزه انتخابیه شهرستان کهگیلویه امروز انصراف خود از کاندیدای انتخابات را اعلام کردند. احد جمالی افزود: آقای […]

ارسال توسط :
پ
پ

 

هفت نامزد‌ انتخاباتی در کهگیلویه وبویراحمد انصراف خود را به ستاد انتخابات این استان اعلام کردند.

.

.

.

انصراف ۷ نفراز نامزد‌های انتخاباتی در کهگیلویه وبویراحمدبه گزارش پیوارنیوز، رئیس ستاد انتخابات استان گفت: ۵ نفر از حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا و ۲ نفر از حوزه انتخابیه شهرستان کهگیلویه امروز انصراف خود از کاندیدای انتخابات را اعلام کردند.
احد جمالی افزود: آقای امامی، صفری، دهراب پور، واحدی نژاد و شایگان در حوزه انتخابیه بویراحمد به صورت رسمی انصراف خود را به ستاد انتخابات کهگیلویه وبویراحمد در استانداری اعلام کردند.
وی ادامه داد: همچنین آقایان دهبانی نژاد و فلاحت نیز از حوزه انتخابیه کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده انصراف خود را به این ستاد اعلام کردند.
رئیس ستاد انتخابات استان گفت: افرادی که انصراف خود از نامزدی انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی را اعلام کرده اند همه مردم و مسئولان را به شرکت پرشور در انتخابات پیش رو دعوت کردند.

انتهای پیام/ط_الف

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.