۲۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۸

نایب رئیس هیات والیبال کهگیلویه وبویراحمد؛ کلاس ارتقاء مربیگری ملی والیبال با حضور مربیان ۷ استان درشهر یاسوج برگزارشد.   . . . به گزارش پیوارنیوز، نایب رئیس هیات والیبال استان گفت: این دوره آموزشی با هدف ارتقاء مربیان از درجه دو به یک به مدت ۵ روز در یاسوج برگزار شد. راضیه راستگو افزود: […]

ارسال توسط :
پ
پ

نایب رئیس هیات والیبال کهگیلویه وبویراحمد؛

کلاس ارتقاء مربیگری ملی والیبال با حضور مربیان ۷ استان درشهر یاسوج برگزارشد.

 

.

.

.

به گزارش پیوارنیوز، نایب رئیس هیات والیبال استان گفت: این دوره آموزشی با هدف ارتقاء مربیان از درجه دو به یک به مدت ۵ روز در یاسوج برگزار شد.
راضیه راستگو افزود: این دوره آموزشی با حضور ۲۵ نفر از بانوان استان‌های فارس، تهران، همدان، چهارمحال و بختیاری، اصفهان، سمنان و کهگیلویه بویراحمد برگزار شد.
وی از حضور شهین دنیاری از خوزستان و آرا از اصفهان به عنوان مدرس این دوره آموزشی خبر داد و اضافه کرد: در این کلاس شرکت کنندگان زیر نظر مدرسان فدراسیون والیبال کشور، آخرین روش‌های فردی و تیمی این رشته را فرا گرفتند.
نایب رئیس هیات والیبال استان گفت: این کلاس به صورت تئوری در سالن اداره کل ورزش و جوانان و به صورت عملی در سالن شرکت برق استان برگزار شد و در پایان شرکت کنندگان در آزمون این دوره شرکت کردند.
راستگو از برگزاری کلاس ارتقاء داوری درجه ۳ و ۲ در اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۹ خبر داد و از بانوان علاقمندان خواست به دفتر هیات‌های والیبال استان مراجعه کنند.

انتهای پیام/ط_الف

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.