۰۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۰

  جشن نیکوکاری امسال با شعار “عید را به خانه‌هایشان ببریم” در مناطق مختلف کهگیلویه‌وبویراحمد برگزار می‌شود. . . . به گزارش پیوارنیوز، مدیرکل کمیته امداد استان گفت: این جشن در روز‌های ۱۴ اسفند در مدارس، ۱۵ اسفند در سطح شهر‌ها و ۱۵ اسفند در مصلی‌های نمازجمعه استان برای جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای نیازمندان برگزار […]

ارسال توسط :
پ
پ

 

جشن نیکوکاری امسال با شعار “عید را به خانه‌هایشان ببریم” در مناطق مختلف کهگیلویه‌وبویراحمد برگزار می‌شود.

.

.

.

برگزاری جشن نیکوکاری در کهگیلویه‌وبویراحمدبه گزارش پیوارنیوز، مدیرکل کمیته امداد استان گفت: این جشن در روز‌های ۱۴ اسفند در مدارس، ۱۵ اسفند در سطح شهر‌ها و ۱۵ اسفند در مصلی‌های نمازجمعه استان برای جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای نیازمندان برگزار می‌شود.
قباد مبشری افزود: تلاش می‌ شود که امسال رویکرد بهتر و مؤثرتری برای برگزاری این جشن درنظر گرفته شود و بتوانیم خدمتی درخور جامعه هدف در آستانه عید نوروز ارائه دهیم.
وی با اشاره به استفاده از ظرفیت مردم، خیران و دستگاه‌های اجرایی برای حمایت از نیازمندان جامعه، بیان کرد: از همه مردم خیر و نوع دوست استان دعوت می‌ شود با حضور و مشارکت در جشن نیکوکاری در آستانه سال نو، شادی را میهمان خانه‌های نیازمندان کنند.
معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد کهگیلویه‌و‌بویراحمد نیز هدف از برگزاری جشن نیکوکاری را برقراری عدالت اجتماعی، ترویج فرهنگ احسان و نیکوکاری برای کمک به نیازمندان در آستانه سال جدید اعلام کرد و گفت: در جشن نیکوکاری سال گذشته ۳۱۵ میلیون تومان نقد و سه میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان به‌صورت غیرنقدی جمع‌آوری و بین خانواده‌های نیازمند توزیع شد.
محمد اسلامی‌منش افزود: امید است با برنامه‌ریزی بهتر و همکاری همه‌جانبه مردم خیر و نیکوکار استان، امسال بتوانیم مبلغی بیش از سه برابر سال گذشته برای کمک به نیازمندان در جشن نیکوکاری جمع‌آوری کنیم.
معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان تأکید کرد: به منظور جمع‌آوری کمک‌های دانش‌آموزان در جشن نیکوکاری امسال ۸۰ هزار پاکت نیکوکاری در مدارس استان توزیع می‌شود.
اسلامی‌منش افزود: مردم خیر و نیکوکار همچنین می‌توانند برای کمک به نیازمندان استان، کمک‌های نقدی خود را از طریق سامانه پیامکی #۸۸۷۷* که از روز اول اسفند به جشن نیکوکاری اختصاص می‌یابد، پرداخت کنند.

انتهای پیام/ط_الف

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.