۰۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۳:۴۶

نامزدهای انتخاباتی اعتراض های خود را فقط از طریق مراجع قانونی پیگیری کنند. . . . به گزارش پیوارنیوز، پنجمین نشست پیشگیری و رسیدگی به جرائم انتخاباتی امروز با حضور نیروی های قضایی، امنیتی، انتظامی، عوامل اجرایی برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و نامزدهای دارای سبد رای در حوزه انتخابیه شهرستان های بویراحمد و دنا  […]

ارسال توسط :
پ
پ

نامزدهای انتخاباتی اعتراض های خود را فقط از طریق مراجع قانونی پیگیری کنند.

.

.

.

به گزارش پیوارنیوز، پنجمین نشست پیشگیری و رسیدگی به جرائم انتخاباتی امروز با حضور نیروی های قضایی، امنیتی، انتظامی، عوامل اجرایی برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و نامزدهای دارای سبد رای در حوزه انتخابیه شهرستان های بویراحمد و دنا  برگزار شد.

دادستان مرکز استان با بیان اینکه این نشست به منظور ایجاد همدلی و هم افزایی و تمکین به قانون برگزار شد گفت: باید به فرمایش های مقام معظم رهبری که چراغ راه ما است عمل کنیم .

سیدعلی ملک حسینی با بیان اینکه دشمن برای کاهش حضور مردم در انتخابات برنامه ریزی کرده است افزود: بدون شک مردم با حضور حماسی خود در انتخابات نقشه های دشمنان را باطل و آنان را مایوس می کنند.

وی خطاب به نامزدهای انتخابات در این حضور انتخابیه گفت: هر فردی که با رای مردم به عنوان نماینده این حوزه انتخابیه معرفی شد، بقیه نامزدهای انتخاباتی باید او را به عنوان نماینده بویراحمد و دنا در یازدهمین دوره انتخابات ملجس شورای اسلامی بپذیرند و اگر هم اعتراضی دارند از طریق مراجع قانونی پیگیری کنند. 

ملک حسینی افزود: نامزدهای انتخاباتی باید هوداران خود را به رعایت قانون حین و بعد از انتخابات دعوت کنند و بدون شک بعد از اعلام نتایج با هر گونه بی نظمی برخورد قاطع و قانونی می شود.

دادستان مرکز استان با بیان اینکه به برخی از پرونده های تخلفات انتخاباتی رسیدگی شده است عنوان کرد: پرونده های هم وجود دارد که بعد از انتخابات به آنها رسیدگی می شود.

ملک حسینی با اشاره به اینکه در این دوره از انتخابات با همکاری نهادهای قضایی، اجرای، نظارتی، امنیتی و انتظامی و نظامی ومردم نسبت به دوره های گذشته اختلافات کمتری را شاهد بودیم گفت: تا کنون هم مردم وهم مسئولان به وظیفه خود به خوبی عمل کردند.

وی افزود: در صورت مشاهده هر گونه بی نظمی از طرف هداداران، شخص نامزد انتخاباتی باید جواب گو باشد.

دادستان مرکز استان افزود: امنیت خط قرمز ما است و برای تامین امنیت مردم با هیچ شخصی تعارف نمی کنیم .

معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان هم در این نشست شور، شعور و شعف انتخاباتی در استان ستودنی است و بدون شک نقش نامزدهای انتخاباتی در این زمینه چشمگیر است گفت: مسئولان به دنبال برگزاری انتخابات سالم، همراه با آرامش و امنیت هستند.

عیسی حسنی افزود: مسئولان استان از یک سال پیش موضوع انتخابات را در دستور کار خود قرار دادند و تا امروز هم پای کار هستند

الیاس چراغ زاده به نمایندگی از هیئت نظارت بر انتخابات استان در این نشست گفت: سامانه مردم ناظر به منظور دریافت گزارشات مردمی در خصوص نحوه برگزاری انتخابات در شورای نگهبان راه اندازی شد و این سامانه حتی در ایام برگزاری انتخابات نیز فعال است. 

وی افزود:همه اعظای هیئت نظارت مستقر در شعب اخذ رای آموزش های لازم را دریافت کردند چنانچه هر یک از اعضای هیئت نظارت در روند انتخابات از نامزدی حمایت کند بدون معطلی از هیات نظارت اخراج می شود.

انتهای پیام/ط_الف

 

 

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.