۰۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۸:۴۲

استاندار کهگیلویه و بویراحمد؛ مردم، حضور در پای صندوق‌های رای را به ساعات پایانی موکول نکنند. . . .   به گزارش پیوارنیوز، استاندار استان از مردم قدرشناس، فهیم و همیشه در صحنه استان خواست حضور در پای صندوق های اخذ رای را به ساعات پایانی روز موکول نکنند. حسین کلانتری گفت: متولیان و مسئولان امر تمام […]

ارسال توسط :
پ
پ

استاندار کهگیلویه و بویراحمد؛

مردم، حضور در پای صندوق‌های رای را به ساعات پایانی موکول نکنند.

.

.

.

 

به گزارش پیوارنیوز، استاندار استان از مردم قدرشناس، فهیم و همیشه در صحنه استان خواست حضور در پای صندوق های اخذ رای را به ساعات پایانی روز موکول نکنند.
حسین کلانتری گفت: متولیان و مسئولان امر تمام تلاش و تمهیدات لازم برای تسریع و شتاب بخشی در رای گیری از مردم را انجام دهند.
وی با بیان اینکه شرایط و تمهیدات لازم نیز برای حضور مردم در انتخابات سالم و امن فراهم شده است افزود: مردم در 10 ساعت زمان قانونی انتخابات رای خود را به صندوق بیاندازند.

آقای کلانتری افزود: شعب اخذ رای طبق قانون ساعت ۲۴ باید بسته شوند.
استاندار کهگیلویه وبویراحمد با اشاره به برگزاری انتخاباتی باشکوه، سالم و قانونمند در استان ادامه داد: یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۸۰۴ شعبه اخذ رای در ۳ حوزه انتخابیه استان برگزار می‌شود که از این تعداد ۳۹۴ شعبه ثابت و ۳۱۰ شعبه سیار است.
وی ادامه داد: مردم شجاع و انقلابی کهگیلویه وبویراحمد همواره در همه صحنه ها و عرصه ها نشان داده اند که هرگاه پای مصالح، عزت و سربلندی ملت و کشورشان در میان باشد فارغ از مشکلات، مقتدرانه آماده دفاع و پشتیبانی از انقلاب و این نظام الهی هستند.

انتهای پیام/ط_الف

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.