۰۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۸:۵۵

  عاملان اصلی نزاع دسته جمعی محله شرف آباد یاسوج دستگیر شدند. . . .   به گزارش پیوارنیوز، جانشین انتظامی استان گفت: در ساعت حدود ۲۰ و ۲۷ دقیقه دیروز و در پی اعلام به مرکز فوریتهای پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع نزاع دسته جمعی در شعبه اخذ رای میان هواداران دو نفر از کاندیداها […]

ارسال توسط :
پ
پ

 

عاملان اصلی نزاع دسته جمعی محله شرف آباد یاسوج دستگیر شدند.

.

.

.

 

به گزارش پیوارنیوز، جانشین انتظامی استان گفت: در ساعت حدود ۲۰ و ۲۷ دقیقه دیروز و در پی اعلام به مرکز فوریتهای پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع نزاع دسته جمعی در شعبه اخذ رای میان هواداران دو نفر از کاندیداها در یکی از مدارس واقع در شرف آباد یاسوج، بلافاصله ماموران پلیس وارد عمل شدند.

سرهنگ کیقباد مصطفایی افزود: با حضور به موقع و مقتدرانه پلیسدو نفر از افراد شرکت کننده در این نزاع دستگیر شدند و چند نفر هم با استفاده از تاریکی هوا، از صحنه متواری شدند.

مصطفایی ادامه داد: در فضای مجازی شایعاتی مبنی بر کشته و زخمی شدن افرادی در پی وقوع این نزاع در حال انتشار بود که پلیس استان این موضوع را تکذیب می کند.

وی اضافه کرد: نیروی انتظامی بر اساس وظیفه ذاتی خود برای برقراری امنیت و آرامش کوتاه نخواهد آمد و با افرادی که به هر نحو بخواهند امنیت و آرامش جامعه را به خطر بیندازند با اقتدار برخورد خواهد کرد.

انتهای پیام/ط_الف

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.