۰۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۸

ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد اسامی نامزد‌ها منتخب یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی این استان را اعلام کرد. . . . به گزارش پیوارنیوز، کل آراء ماخوذه در حوزه بویراحمد و دنا ۱۷۵هزار و ۸۵۴رای و کل آراء صحیح ۱۷۳هزار و ۳۳۶بوده که مهدی روشنفکر ۶۶هزار و ۸۹۵، محمد بهرامی ۴۱هزار و ۹۵۱، نادر منتظریان ۳۶هزار و […]

ارسال توسط :
پ
پ

ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد اسامی نامزد‌ها منتخب یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی این استان را اعلام کرد.

.

.

.

به گزارش پیوارنیوز، کل آراء ماخوذه در حوزه بویراحمد و دنا ۱۷۵هزار و ۸۵۴رای و کل آراء صحیح ۱۷۳هزار و ۳۳۶بوده که مهدی روشنفکر ۶۶هزار و ۸۹۵، محمد بهرامی ۴۱هزار و ۹۵۱، نادر منتظریان ۳۶هزار و ۸۸، غلام محمد زارعی ۲۷هزار و ۹۸۶ و محمد رضوان خود ۴۱۶رای را کسب کردند.
در حوزه کهگیلویه، بهمئی، لنده و چرام کل آراء ماخوذه ۱۲۹هزار و ۲۳۵رای و کل آراء صحیح ۱۲۶هزار و ۹۸۶رای بوده که حجت الاسلام محمد موحد ۷۵هزار و ۸۵۰رای، عدل هاشمی پور ۴۷هزار و ۱۷۹، فرزاد نجات نیا ۲هزار و ۹۹۴، امیر همتی نژاد ۳۹۳، علی رضا سجادی ۲۳۴، پروین دانشور ۱۶۹، سپهدار عبدپور ۱۶۲، عنایت الله واحدی منش ۵ و امیرحسین برخه صفر رای را کسب کردند.
در حوزه انتخابیه گچساران و باشت؛ کل آراء ماخوذه ۷۷هزار و ۸۴۱رای و کل آراء صحیح ۷۶هزار و ۵۲۸رای بوده که غلامرضا تاجگردون ۳۸هزار و ۴۲۲رای، سید قدرت الله حسینی بحرینی ۲۱هزار و ۴۱۴، اردلان زینل زاده ۸هزار و ۹۷۷رای و هومن عسکری ۷هزار و ۶۳۷، میلاد گرجی زاده ۷۸ رای و بهنام همتی صفر رای را کسب کردند.

انتهای پیام/ط_الف

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.