بازدید از ۲۸ خانواده نیازمند در منطقه آبشور شهرستان بویراحمد
۱۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۹
رئیس کمیته امداد منطقه یک یاسوج گفت: با همکاری پایگاه مقاومت مصلای یاسوج و فرماندهی تیپ 48 فتح استان از منطقه تنگ آبشور بازدید به عمل آمد.
ارسال توسط : منبع : پیوارنیوز
پ
پ

به گزارش پیوارنیوز؛ مصیب حیدری، رئیس کمیته امداد منطقه یک یاسوج در بازدید از منطقه تنگ آبشور گفت: با همکاری پایگاه مقاومت مصلای یاسوج و فرماندهی تیپ ۴۸ فتح استان از منطقه تنگ آبشور بازدید به عمل آمد و مشکلات خانواده های نیازمند از نزدیک مورد بررسی قرار گرفت.

وی تصریح کرد: در این بازدید ضمن بررسی وضعیت ۲۸ خانواده نیازمند و تحت حمایت سبد کالا شامل برنج، ماکارونی، رب گوجه،مرغ و مقداری پوشاک به تمامی خانواده ها اهدا و مبالغی کمک موردی از ۳۰۰ هزار تا یک میلیون تومان جهت رفع مشکلات این خانواده ها اختصاص داده شد.

حیدری اظهار کرد: مبالغ موردی اختصاص یافته به خانواده های تحت حمایت، به حساب بانکی آنان واریز و افراد غیرتحت حمایت نیز پس از افتتاح حساب برای آنان واریز می شود.

رئیس کمیته امداد منطقه یک یاسوج گفت: در این بازدید در مجموع خانواده هایی که شرایط اشتغال را داشتند، برای دریافت وام اشتغال زایی راهنمایی شدند و جهت تعمیرات مسکن، سرویس های بهداشتی و همچنین خرید لوازم ضروری زندگی مساعدت هایی برای آنان در نظر گرفته شد که سریعاً در این خصوص اقدام خواهد شد.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.