۰۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۴

با همکاری دانشگاه علوم پزشکی و شهرداری یاسوج؛ با هدف پیشگیری و مقابله با شیوع ویروس کرونا معابر عمومی شهر یاسوج ضدعفونی می شود. . . .   به گزارش  پیوارنیوز، مدیر عامل سازمان آتش نشانی یاسوج گفت: کارکنان آتش نشانی آماده اند برای پیشگیری از شیوع کرونا ویروس همگام با کارکنان فداکار مراکز بهداشتی […]

ارسال توسط :
پ
پ

با همکاری دانشگاه علوم پزشکی و شهرداری یاسوج؛

با هدف پیشگیری و مقابله با شیوع ویروس کرونا معابر عمومی شهر یاسوج ضدعفونی می شود.

.

.

.

 

به گزارش  پیوارنیوز، مدیر عامل سازمان آتش نشانی یاسوج گفت: کارکنان آتش نشانی آماده اند برای پیشگیری از شیوع کرونا ویروس همگام با کارکنان فداکار مراکز بهداشتی به یاری آنان بشتابند.
محمد رستمی افزود: به همین منظور با هماهنگی دانشگاه علوم پزشکی استان ۴۲ نفر از امدادگران و داوطلبان سلامت با استفاده از ۲ خوردوی آتش نشانی معابر عمومی، پارک ها، خیابان ها و کوچه های شهر یاسوج را گندزدایی و ضدعفونی می کنند.

شهردار یاسوج هم گفت: ضد عفونی معابر شهری یاسوج به معنای شیوع و گسترش بیماری و ویروس کرونا نیست و تنها جنبه پیشگیرانه دارد. 
 نستهن مقدم افزود: وظیفه ما حراست و حفاظت از حقوق شهروندی مردم است و پاکیزگی معابر عمومی شهر نیز بر همین اساس انجام می شود. 
وی با اشاره به اینکه ضد عفونی معابر شهری و حتی روستایی به پیشنهاد و نظارت دانشگاه علوم پزشکی انجام می شود ادامه داد: این عملیات به صورت مستمر انجام  می شود.
شهردار یاسوج از مسئولان متولی خواست برای تهیه مواد ضد عفونی و بارگیری آن در خودروهای آتش نشانی همکاری کنند.

کروناویروس‌ (Coronaviruses)، خانواده گسترده‌ای از ویروس‌ها و زیر مجموعۀ «کروناویریده» که نخستین‌بار در سال ۱۹۶۵ کشف شد و مطالعه روی آن‌ها به‌طور مداوم تا اواسط دهه ۱۹۸۰ ادامه داشت.

به گفته متخصصان علوم پزشکی در صورت رعایت نکات بهداشتی از هر ۱۰۰ بیمار مبتلا به ویروس کرونا، دو نفر (به طور تقریبی) در معرض خطر مرگ قرار می گیرند.

انتهای پیام/ط_الف

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.