واگذاری ۹۰۰ پنل خورشیدی به عشایر کهگیلویه و بویراحمد
۱۶ آذر ۱۳۹۹ - ۹:۵۱
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد از واگذاری ۹۰۰ پنل خورشیدی به عشایر این استان خبرداد.
ارسال توسط : منبع : پیوارنیوز
پ
پ

به گزارش پیوارنیوز؛مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد از واگذاری ۹۰۰ پنل خورشیدی به عشایر این استان خبرداد و گفت: ۹۰۰ پنل خورشیدی با مشارکت عشایر و دولت بزودی به خانوار‌های عشایری در استان کهگیلویه و بویراحمد واگذار می‌شود.

داود راهزادی با بیان اینکه این پنل‌ها ۱۵۰ واتی است و می‌تواند بخشی از مشکلات روشنایی عشایر را رفع کند، افزود: قیمت هر پنل بیش از ۱۰ میلیون تومان بوده که هر خانوار عشایری حدود یک میلیون تومان در این ارتباط پرداخت و مابقی را دولت پرداخت می‌کند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: هر پنل توان روشن کردن شش عدد لامپ فوق کم مصرف، شارژ موبایل، رادیو و USB برای پخش موزیک را دارد.
وی گفت: اداره کل امور عشایر استان بایستی اسامی عشایری را که درخواست پنل می‌کنند به شرکت توزیع نیروی برق ارسال تا اقدامات لازم برای واگذاری آن‌ها به عشایر انجام گیرد.

وی وزن کم، قابل حمل بودن و نصب آسان را از مهمترین مزایای این پنل‌ها دانست و بیان کرد: این مزیت به مصرف کننده کمک می‌کند تا بدون نیاز به متخصص، به راحتی خود بتواند این سیستم خورشیدی را نصب و از آن استفاده کند.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.