۱۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۸:۴۱

مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه وبویراحمد با اشاره به اینکه 2هزار و400 آموزشگاه در استان وجود دارد گفت: تاکنون بیش از هزار آموزشگاه به صورت کامل ضد عفونی شده است. . . . به گزارش پیوارنیوز، هادی زارع پور در کمیته پیشگیری از بیماری کرونا گفت:در این راستا 5 کمیته استانی و 17 کمیته […]

ارسال توسط :
پ
پ

مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه وبویراحمد با اشاره به اینکه 2هزار و400 آموزشگاه در استان وجود دارد گفت: تاکنون بیش از هزار آموزشگاه به صورت کامل ضد عفونی شده است.
.
.
.

به گزارش پیوارنیوز، هادی زارع پور در کمیته پیشگیری از بیماری کرونا گفت:در این راستا 5 کمیته استانی و 17 کمیته در سطح شهرستان‌ها و مناطق تشکیل شده و تاکنون اقدامات مطلوبی انجام شده است.

وی همچنین به چالش تعطیلی مدارس اشاره کرد و گفت: تعطیلی‌مدارس موجب عقب ماندگی درسی دانش‌آموزان می‌شود که با همکاری شبکه آموزش صدا و سیما، آموزش‌های درسی در سطوح مختلف در ساعت‌های مشخص انجام می‌شود و اطلاع رسانی به دانش آموزان و والدین آن‌ها انجام شده است.

زارع‌پور خاطرنشان کرد: 5 بخشنامه و دستورالعمل به شهرستان‌ها و مناطق ارسال کرده‌ایم و در سه برنامه تلویزیونی حضور و گزارش عملکرد به هم استانی‌ها ارائه شده است.

انتهای پیام/ط_ الف

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.