پدری که پسرش رادریاسوج به قتل رساند
۲۰ آذر ۱۳۹۹ - ۹:۱۰
پدری با اسلحه پسر خود را کشت فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد از کشته شدن پسری به دست پدر خود خبر داد و گفت: فرد قاتل پس از ارتکاب قتل، خود را به ماموران معرفی نمود.
ارسال توسط : منبع : پیوارنیوز
پ
پ

به گزارش پیوارنیوز؛سردار سرتیپ دوم ستاد «کیقباد مصطفایی» اظهار داشت: پس از اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع تیراندازی در شهرک امام حسین (ع) شهر یاسوج، ماموران کلانتری به سرعت در محل حاضر شدند.

فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: پس از حضور پلیس و در تحقیقات به عمل آمده مشخص شد تیراندازی مربوط به دعوای خانوادگی بین یک پدر و پسر می باشد که طی آن پدر ۴۵ ساله با شلیک اسلحه شکاری به سمت پسر ۲۲ ساله خود، موجب قتل او شده است.

این مقام ارشد انتظامی در استان کهگیلویه و بویر احمد در پایان با اشاره به اینکه اسلحه بکار رفته در وقوع این قتل کشف و ضبط گردید و قاتل جهت تحقیقات تکمیلی به پلیس آگاهی استان منتقل که در تحقیقات مقدماتی به صراحت به قتل فرزند خود بعلت اختلافات خانوادگی اعتراف نمود ؛ بیان داشت : موضوع قتل این پسر جوان توسط ماموران پلیس آگاهی استان کهگیلویه و بویراحمد با نظارت مقام قضایی مربوطه در حال بررسی است.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.