۱۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۳

  مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه وبویراحمد گفت: امسال جشن نیکوکاری به صورت غیرحضوری برپا می‌شود. . . .   به گزارش پیوارنیوز، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان گفت: امسال نیز مانند سال‌های پیش از امروز (چهاردهم اسفند) جشن نیکوکاری با شعار “عید را به خانه‌هایشان ببریم” آغاز شده است. قبادمبشری با اشاره […]

ارسال توسط :
پ
پ

 

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه وبویراحمد گفت: امسال جشن نیکوکاری به صورت غیرحضوری برپا می‌شود.

.

.

.

 

برپایی جشن نیکوکاری به صورت غیرحضوری/ الکترونیکیبه گزارش پیوارنیوز، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان گفت: امسال نیز مانند سال‌های پیش از امروز (چهاردهم اسفند) جشن نیکوکاری با شعار “عید را به خانه‌هایشان ببریم” آغاز شده است.

قبادمبشری با اشاره به توصیه‌های وزارت بهداشت در خصوص شیوع ویروس کرونا و جلوگیری از تجمع افزود: با توجه به تعطیلی مدارس و آموزشگاه‌ها و قابل اجرا نبودن برپایی پایگاه‌های نیکوکاری، روش‌های غیرحضوری برای مشارکت مردم استان در جشن نیکوکاری در نظر گرفته شده است.
وی ادامه داد: برای جمع آوری کمک‌های مردمی روش‌های پرداخت الکترونیکی شامل شماره‌گیری کد #۱۸۸۷۷ و وارد کردن کد شهرستان، اپلیکیشن سکه، اپلیکیشن سنا و مراجعه به سایت کمیته امداد به نشانی emdad.ir پیش‌بینی شده است.
مبشری با بیان اینکه مردم می‌توانند به صورت الکترونیکی کمک‌های خود را به نیازمندان اهدا کنند ادامه داد: همچنین نیکوکاران و مردم نوع دوست استان کمک های خود را  به مراکز نیکوکاری که در مساجد‌ و محلات مستقر هستند تحویل دهند.

انتهای پیام/ط_الف

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.