واکنش مدیرکل کهگیلویه و بویراحمدی به تغییر خداداد غریب‌پور
۲۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۷
خداداد غریب‌پور رئیس سازمان ایمیدرو با حکم وزیر صمت از ریاست این سازمان کنار گذاشته شد. علیرضا رزم حسینی، «وجیه‌الله جعفری» را به عنوان رئیس جدید هیات مدیره و مدیر عامل ایمیدرو جایگزین خداداد غریب پور کرد.
ارسال توسط : منبع : پیوارنیوز
پ
پ

به گزارش پیوارنیوز؛مدیرکل بازرسی و امورحقوقی استانداری کهگیلویه و بویراحمد به تغییر خداداد غریب پور از ریاست سازمان ایمیدرو واکنش نشان داد.
خدادادغریب‌پور رئیس سازمان ایمیدرو با حکم وزیر صمت از ریاست این سازمان کنار گذاشته شد. علیرضا رزم حسینی، «وجیه‌الله جعفری» را به عنوان رئیس جدید هیات مدیره و مدیر عامل ایمیدرو جایگزین خداداد غریب پور کرد.


محمود مومن نسب مدیرکل بازرسی و امور حقوقی استانداری کهگیلویه و بویراحمد  طی یادداشتی کوتاه به تغییر خداداد غریب پور واکنش نشان داد و نوشت: «دکتر غریب‌پور؛ بزرگ مرد، متفکر و منیری است که روشنایی آن همه‌ی گستره جامعه را در برگرفت و شعله های منور آن همچنان روشنگر خواهد بود.

وجیه‌الله جعفری جایگزین خدادداد غریب‌پور در ایمیدرو شد

به گزارش پیوارنیوز؛متن کامل این یادداشت به شرح زیر است؛
دکترخداداد غریب‌پور؛ بزرگ مرد، متفکر و منیری است که روشنایی آن همه‌ی گستره جامعه را در برگرفت و شعله های منور آن همچنان روشنگر خواهد بود و هیچ جسم مادی نمی‌تواند مانع این حرکت امیدوار کننده و عظیم باشد.

محمودمؤمن نسب
مدیرکل بازرسی وامورحقوقی استانداری کهگیلویه وبویراحمد

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.