استقرار دستگاه پکیج اکسیژن ساز ۶۰۰ لیتری در بیمارستان شهید بهشتی یاسوج
۲۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۶
با پیگیری های ریاست بیمارستان و مساعدت و سرعت عمل رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان دستگاه پکیج اکسیژن ساز ۶۰۰لیتری در بیمارستان شهید بهشتی آماده نصب و راه اندازی برای بیماران و ذینفعان جامعه شد.
ارسال توسط : منبع : پیوارنیوز
پ
پ

به گزارش پیوارنیوز؛ دکتر مهرداد باقری رئیس بیمارستان شهید بهشتی گفت:این روزها آنچه بیش از همه در جامعه احساس می‌شود، همدلی و مشارکت همگانی برای غلبه بر بحران کرونا است و این مهم تنها در سایه مسئولیت شناسی تک تک شهروندان و مسئولین است.

رئیس بیمارستان شهید بهشتی با بیان اینکه دغدغه همه مسئولین دانشگاه علوم پزشکی و بیمارستان ها رفع کمبودها می باشد گفت: در راستای مبارزه با بحران کرونا و با توجه به نیاز مبرم بیمارستان در زمینه های مختلف منجمله دستگاه اکسیژن مدیریت توانمند دانشگاه علوم پزشکی علوم پزشکی با رایزنی های مختلف برای تحقق اهداف دانشگاه و بیمارستان و رفع نگرانی مردم از کمبودها با اقدام و سرعت عمل بموقع نیازهای اساسی ، که برای بیماران حیاتی است را به مرحله تحقق رساندن و اینک دستگاه اکسیژن ۶۰۰ لیتری آماده نصب و راه اندازی در بیمارستان شهید بهشتی است که جا دارد از طرف مدیریت بیمارستان از رئیس دانشگاه علوم پزشکی ، معاونین و مسول تجهیزات پزشکی دانشگاه و مسول تجهیزات پزشکی بیمارستان و سایر کسانیکه در این امر مهم دخیل بودند تشکر نمایم.


دکتر باقری وجود این دستگاه را برای بیمارانی که مشکل تنفسی دارند حیاتی دانست و گفت امیداوریم با راه اندازی این دستگاه شاهد ارتقا سایر تجهیزات پزشکی برای ولی نعمتان خودمان باشیم.

وی، ارزش مالی این دستگاه را هیجده میلیارد ریال عنوان کردودر پایان ضمن تاکید رعایت هرچه بیشتر شیوه نامه‌های بهداشتی توسط همشهریان عزیز، اظهار امیدواری کرد که در سایه همدلی هرچه زودتر شاهد ریشه کنی این ویروس منحوس باشیم.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.