۱۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۰:۵۳

فرماندار دنا از گردشگران، میهمانان و مسافران سایر استان‌های کشور خواست به این شهرستان سفر نکنند. . . . به گزارش پیوارنیوز،  فرماندار شهرستان دنا با تاکید بر تعطیلی تمامی مراکز اسکان، اماکن گردشگری و تفریحی به ویژه شهر سی سخت مرکز این شهرستان گفت: ادارات و دستگاه‌های اداری از قبیل شهرداری، میراث فرهنگی و آموزش […]

ارسال توسط :
پ
پ

فرماندار دنا از گردشگران، میهمانان و مسافران سایر استان‌های کشور خواست به این شهرستان سفر نکنند.

.

.

.

گردشگران و مسافران به دنا سفر نکنند/ منازل خود را به مسافران نوروزی ندهیدبه گزارش پیوارنیوز،  فرماندار شهرستان دنا با تاکید بر تعطیلی تمامی مراکز اسکان، اماکن گردشگری و تفریحی به ویژه شهر سی سخت مرکز این شهرستان گفت: ادارات و دستگاه‌های اداری از قبیل شهرداری، میراث فرهنگی و آموزش و پرورش مهمانسراها، کلاس‌ها و مراکز اسکان خود را در اختیار مسافران و گردشگران قرار ندهند.
عبدالحمید پناهی با اظهار تاسف از روند گسترش ویروس کرونا در دنیا و کشور، افزود: با توجه به بحران شیوع ویروس کرونا در کشور و به تبع آن در استان کهگیلویه و بویراحمد، به دنبال دستور ویژه استاندار، مراکز گردشگری و تفریحی در شهرستان دنا از امروز شانزدهم اسفندماه تعطیل است.
پناهی با تاکید بر اینکه ایام تعطیلات امسال هیچگونه اسکان نوروزی نداریم، یادآورشد: مردم شهرستان دنا به ویژه شهروندان شهر سی سخت سوئیت‌ها و منازل خود را به مسافران اجاره ندهند.
وی گفت: در صورت بروز هرگونه مشکل و یا مشاهده هرگونه مسافر بیمار مبتلا به ویروس کرونا، عواقب آن به عهده مالک و واگذار کننده محل اسکان خواهد بود.
گفتنی است شهرستان دنا مهمترین شهرستان استان کهگیلویه و بویراحمد در پذیرش گردشگر، میهمان و مسافر تعطیلات مختلف سال بویژه ایام نوروز و تابستان است.

انتهای پیام/ط_الف

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.