۱۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۲:۲۹

مدیر کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد گفت:در جهت برقراری عدالت و رفع تبعیض بین کارکنان دولت با افزایش ۵۰درصدی امتیازات فصل دهم قانون مدیریت خدمات کشوری موافقت کرد و برخی دستگاه ها تمام یا بخشی از این اعتبارات را استفاده کردند. . . . به گزارش پیوارنیوز هادی زارع پور گفت:در این […]

ارسال توسط :
پ
پ

مدیر کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد گفت:در جهت برقراری عدالت و رفع تبعیض بین کارکنان دولت با افزایش ۵۰درصدی امتیازات فصل دهم قانون مدیریت خدمات کشوری موافقت کرد و برخی دستگاه ها تمام یا بخشی از این اعتبارات را استفاده کردند.

.

.

.

به گزارش پیوارنیوز هادی زارع پور گفت:در این مرحله این دستگاهها به نسبت استفاده قبلی از این اعتبارات افزایش نداشتند ویا افزایش کمتری نسبت به دیگر ادارات داشتند 
وی با اشاره به این که همه کارکنان دولت در دریافت۵۰درصد اعتبارات فصل دهم در شرایط  یک قرار می گیرند گفت:آنچه بین نیروهای آموزشی ،معلمان و سایر کارکنان دولت فاصله ایجاد کرده است فوق العاده ویژه است که فعلا به معلمان پرداخت نمی شود.
مدیر کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد گفت:وزارت آموزش و پرورش با جدیت پیگیر برخورداری معلمان از این امتیاز است.

انتهای پیام/ط_الف

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.