۱۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۹

  ورود مسافران نوروزی به استان کهگیلویه و بویراحمد ممنوع می شود. . . . به گزارش پیوارنیوز، استاندار استان گفت: به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، کهگیلویه و بویراحمد امکان پذیرایی از مسافران نوروزی را ندارد و از هموطنان درخواست می‌ شود به این استان سفر نکنند. کلانتری افزود: هرگونه فعالیت گردشگری در استان […]

ارسال توسط :
پ
پ

 

ورود مسافران نوروزی به استان کهگیلویه و بویراحمد ممنوع می شود.

.

.

.

به گزارش پیوارنیوز، استاندار استان گفت: به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، کهگیلویه و بویراحمد امکان پذیرایی از مسافران نوروزی را ندارد و از هموطنان درخواست می‌ شود به این استان سفر نکنند.
کلانتری افزود: هرگونه فعالیت گردشگری در استان ممنوع است و هیچکدام از شهروندان حق ندارند منازل، باغ‌ها، ویلا‌ها یا هر مکان دیگر را به مسافران و گردشگران اجاره دهند.
حسین کلانتری ادامه داد: هتل‌ها، مهمانپذیرها، مدارس و مسافرخانه‌ها و سایر اماکن تعطیل است.
استاندار اضافه کرد: بخشداری‌ها، شهرداری‌ها و دهیاری‌ها باید از دایر شدن کمپ و چادر جلوگیری کنند.
آقای کلانتری با بیان اینکه مجموعه‌های میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری برای پیشگیری از کرونا ویروس تعطیل است تاکید کرد: محدودیت ورود مسافران نوروزی به استان اعمال می شود و بازرسان و ناظران دانشگاه علوم پزشکی استان در تمام ورودی‌های استان مستقر هستند و افراد مشکوک قرنطینه خواهند شد.
وی افزود: در سال‌های گذشته مناطق گردشگری و کمپ‌های اقامتی استان پذیرای تعداد بسیاری از هموطنان بود، اما در نوروز ۹۹ به علت شیوع ویروس کرونا این امکان وجود ندارد.

انتهای پیام/ط_الف

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.